اخبار داغ

دیدار رئیس سازمان لیگ کشتی با سرپرست هیئت کشتی استان خوزستان؛

نصیرزاده: عدم برگزاری لیگ برتر ساده ترین راه است

نصیرزاده: عدم برگزاری لیگ برتر ساده ترین راه است
نصیرزاده نیز در این دیدار گفت: خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است و انتظار داریم شاهد حضور این تیم در لیگ بیستم باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، صبح امروز اردوان صاحب سرپرست هیات کشتی استان خوزستان با حضور در سازمان لیگ کشتی با دکتر عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی دیدار و گفت و گو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این دیدار اردوان صاحب ضمن تاکید بر حضور پرقدرت دو نماینده خوزستان به نام های آریوبرزن بهبهان و فولاد اکسین خوزستان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی، جام یادگار امام( ره) نظرات خود را جهت نحوه برگزاری مسابقات در شرایطی که کشور درگیر ویروس کرونا است را به مسئولین سازمان لیگ کشتی اعلام کرد. 
,
نصیرزاده نیز در این دیدار گفت: خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است و سال گذشته سه نماینده شایسته از این استان در لیگ حضور داشتند. انتظار داریم با توجه به رایزنی هایی که با مسئولین فولاد خوزستان جناب آقایان مهندس محمدی و آذری داشته ایم شاهد حضور این تیم در لیگ بیستم باشیم.
,
رییس سازمان لیگ کشتی افزود: بایستی ببینیم دنیا در مقابله با پیشگیری از کرونا در بحث ورزش چه الگویی را استفاده کرده است. عدم برگزاری لیگ پاک کردن صورت مساله و ساده ترین راه است. تلاش بنده وهمکارانم در مجموعه سازمان لیگ تدوین سازوکاری است که با اولویت قرادادن سلامت کشتی گیران شرایط  برگزاری مسابقات لیگ بیستم نیز فراهم گردد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه