اخبار داغ

گزارش؛

پروژه ای که 12 ساله شد+تصاویر

پروژه ای که 12 ساله شد+تصاویر
پروژه احداث کانون فرهنگی تربیتی حدیث واقع در محله بان باباخان شهرستان ملکشاهی پس از 12 سال هنوز تکمیل نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، کانونهای فرهنگی تربیتی می توانند نقش بسزایی در شکوفا نمودن استعدادهای نهفته دانش آموزان وجوانان ایفا نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

هراندازه به امور کانونها توجه بیشتری صورت گیرد به همان اندازه می توان انتظاری بیشتری از این مراکز در جهت رشد وشکوفایی استعدادهای دانش آموزان داشت.

,

کانونهای فرهنگی تربیتی نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دارد این مراکز می تواند با نیاز سنجی، کشف استعداد ، پرورش وبه فعلیت رساندن ذوق واستعداد دانش آموزان گامی موثر در بالندگی کودکان ونوجوانان ودر آینده جوانان بردارد.

,

یکی از ویژگی های آموزش و پرورش نوین ، توجه خاص به فعالیت هایی است که دانش آموزان در خارج از کلاس مدرسه انجام می دهند. این گونه فعالیت ها با مشارکت دانش آموزان و معلمان انجام می گیرد  و موجب غنای برنامه ی درسی و تعمیق یادگیری می شود ،همچنین مسئولیت پذیری ، فعالیت محوری و توسعه یادگیری از مدرسه به خانواده  و یا جامعه را به دنبال خواهد داشت  که به آن فعالیت های مکمل و فوق برنامه اطلاق می شود.

,

 

,

, ,

 

,

پروژه ای که پس از 12 سال تکمیل نشده است

, پروژه ای که پس از 12 سال تکمیل نشده است, پروژه ای که پس از 12 سال تکمیل نشده است,

پروژه ساخت کانون فرهنگی تربیتی حدیث واقع در محله بان باباخان شهرستان ملکشاهی پس از گذشت 12 سال هنوز تکمیل نشده است.

,

با توجه به نیاز شهرستان به مکانهای آموزشی و تربیتی، انتظار می رود این فضای بلا استفاده به سرانه فضای آموزشی و تربیتی شهرستان اضافه شود و عملیات تکمیل و افتتاح آن پیگیری شود.

,

 این مکان آموزشی که عمده فعالیت آن در فعالیتهای پرورشی و به عنوان کانون فرهنگی تربیتی حدیث ویژه خواهران درنظر گرفته شده است، مدت 12 سال است که کار احداث آغاز شده و پیشرفت فیزیکی زیادی داشته است اما مراحل تکمیلی آن از سوی سازمان نوسازی و توسعه مدارس استان ایلام انجام نشده است.

,

در حال حاضر آموزش و پرورش شهرستان به این مکان نیاز جدی دارد تا دانش آموزان را از نظر فعالیتهای پرورشی، قرآنی و تربیتی پوشش دهد.

,

مدارس دخترانه سمیه، صدیقه طاهره، دبیرستان حدیث و مدرسه ابتدایی 22 بهمن با مکان مورد نظر فاصله چندانی ندارند و به راحتی قابل استفاده دانش آموزان این مدارس و سایر دانش آموزان شهرستان نیز می باشد.

,

به دلیل وقفه در کار ساخت تکمیل این طرح آموزشی و فرهنگی، دانش آموزان عضو کانون در حال حاضر سرگردان می باشند و برای ادامه فعالیتهای فرهنگی پرورشی، مکانی جایگزین نیز درنظر گرفته نشده است.

,

این پروژه تحت نظارت سازمان نوسازی وتجهیز مدارس استان ایلام می باشد و انتظار می رود که هرچه سریعتر عملیات احداث وتکمیل آن به اتمام برسد و باتوجه به طولانی شدن زمان ساخت آن، لازم است مسئولین مربوطه پیگیریهای جدی تری را در دستورکار خود قرار دهند.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه