اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی:

وزارت خارجه در خصوص کارشکنی کره جنوبی سفیر این کشور را احضار کند/ بلوکه کردن پول های ایران به نیابت از آمریکایی ها صورت گرفته است

وزارت خارجه در خصوص کارشکنی کره جنوبی سفیر این کشور را احضار کند/ بلوکه کردن پول های ایران به نیابت از آمریکایی ها صورت گرفته است
شهباز حسن پور با اشاره به کارشکنی‌های کره جنوبی در برابر جمهوری اسلامی ایران و همچنین بلوکه کردن دارایی‌های کشورمان گفت: از وزیر امور خارجه درخواستم دارد که سفیر کره جنوبی را به وزارت امورخارجه احضار و سخن نمایندگان مجلس و ملت ایران را به او ابلاغ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به کارشکنی‌های کره جنوبی در برابر جمهوری اسلامی ایران و همچنین بلوکه کردن دارایی‌های کشورمان گفت: دیپلماسی اقتصادی کشور در شرایط کنونی باید سعی بر برگشت حقوق حقه ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه شاهد هستیم که امروز کره جنوبی به نیابت از آمریکایی ها و با اقدامی بی شرمانه جلوی ۹ میلیارد دلار پول های جمهوری اسلامی ایران را گرفته است؛ در حالی که بازار بزرگ ایران همواره یکی از بازارهای در اختیار کالاهای کره ای بوده است.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از وزیر امور خارجه درخواستم دارد که سفیر کره جنوبی را به وزارت امورخارجه احضار و سخن نمایندگان مجلس و ملت ایران را به او ابلاغ کند.

,

حسن پور تصریح کرد: اقدام صورت گرفته از سوی دولت کره جنوبی که مراودات بسیار زیادی با دولت جمهوری اسلامی ایران داشته است و این دو کشور جزو کشورهای توسعه یافته هستند؛ به هیچ عنوان زیبنده کره جنوبی نیست.

,

وی در پاین خاطر نشان کرد: کره جنوبی بداند اینگونه برخوردها یقینا به ضرر این کشور خواهد بود و رو سیاهی این امر برای لابی های صهیونیستی در کره جنوبی است و این اقدام همواره در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران باقیخواهد ماند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه