اخبار داغ

ایستگاه بیست و پنجم| سپاهان _ تراکتورسازی؛

جدال حساس درابلای جدول/ تساوی به کام دیگرتیم ها

جدال حساس درابلای جدول/ تساوی به کام دیگرتیم ها
سپاهان اصفهان و تراکتورسازی در ادامه بازی های لیگ برتر و در حالی که بازی های عقب افتاده در شرایط حساس لیگ بیش از پیش بر چشم می خورد، در ورزشگاه یادگار امام تبریز به میدان خواهند رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در حالی که بازی های عقب افتاده در شرایط حساس لیگ بیش از پیش بر چشم می خورد، بازی ها در هفته بیست و پنجم دنبال می شود و سپاهان اصفهان در مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به میدان خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صاحب نیوز,

این دیدار که نتیجه آن علاوه بر اهمیت برای این دو تیم برای دیگر تیم های بالای جدول هم بسیار تاثیر گذار خواهد بود، یکی از حساس ترین بازی های این هفته خواهد بود و می تواند بالای جدول را متحول کند، البته پرسپولیس تهران با فاصله امتیازی که گرفته است برای خود حاشیه امنی ایجاد کرده است.

,

در حالی این دو تیم در مقابل هم قرار گرفتند که سپاهان در چند هفته اخیر عملکرد خوبی نداشته است و در دو بازی آخر خود نیز دو تساوی به دست آورده و انتقاداتی پیرامون این تیم جان تازه گرفته است از طرفی تیم پر مهره تراکتور که برای هر تیمی حریف دست و پا بسته ای نیست و بازیکنان سرشناسی در ترکیب خود و به خصوص در خط میدانی دارد برای برد در این بازی خانگی پا به میدان می نهد.

,

تساوی در این بازی می تواند کار را برای قهرمانی زود هنگام پرسپولیس آماده کند؛ از طرفی تساوی در این بازی یک نتیجه ایده ال برای شهرخودرو، فولاد، و استقلال به حساب می آید و در رقابت برای کسب سهمیه آسایی بسیار تاثیر گذار است.

,

هر 2 تیم بازیکن محرومی ندارند اما سپاهان مسلمان، ایران‌پوریان، ولسیانی و پورقاز را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد؛ این بازی با حضور بازکنانی که قبلا سابقه بازی در تیم مقابل را داشتند و همچنین حضور دوباره قلعه نویی در تبریز می تواند حساس و البته با حاشیه های همراه باشد.

,

این دو تیم در این فصل هر دو در زدن توپ های آخر و گلزنی مشکلات زیادی داشته و نتوانسته اند از حملات پر تعداد خود بهره ببرند و از این حیث شرایط مشابه ای دارند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه