اخبار داغ

معاون بنیاد مسکن کرمانشاه خبر داد

صدور بیش از ۸۳ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در کرمانشاه

صدور بیش از ۸۳ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در کرمانشاه
جعفر نصوری از صدور بیش از ۸۳ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر نصوری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد  درباره تهیه و بازنگری طرح هادی اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای ۱۷۱۵ روستای بالای بیست خانوار است که از ابتدا تا پایان سال قبل نقشه ۱۹۴۸ روستا تهیه شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۷۱۵ روستا بالای بیست خانوار است بنابراین نسبت بهره مندی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان برابر ۱۰۰ درصد است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدا تا پایان سال گذشته بازنگری طرح هادی در ۲۸۷ روستا به انجام رسیده است که از این تعداد ۲۹ روستا بازنگری شده است.

این مسئول درباره اجرای طرح هادی عنوان کرد: سال قبل در ۹۱۸ روستا اجرای طرح هادی به انجام رسیده که از این تعداد ۸۶۷ روستا بالای بیست خانوار است بنابراین نسبت بهره مندی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان برابر شاخص کشوری (۵۱ درصد) است.

نصوری گفت: جهت بهسازی معابر ۹۳ پروژه از محل اعتبارات استانی و متوازن مبلغ ۲۳۰ میلیارد و نهصد و ده میلیون ریال اعتبار مصوب شد که مبلغ ۷۵ میلیارد و ششصد و پانزده میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرای طرح هادی شامل تخریب، اجرای زیرسازی و روسازی، جدول گذاری، پیاده روسازی و جداره سازی در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی تعداد ۸ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال مصوب شده و با تخصیص ۱۰۰ درصدی، شامل تخریب، اجرای زیرسازی و روسازی، جدول گذاری، پیاده روسازی و جداره سازی در حال انجام است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه عنوان کرد: از محل اعتبارات ملی (ماده ۱۰) مبلغ ۱۴۴ میلیارد وسیصد میلیون ریال جهت رفع مخاطره ۳۵ پروژه آسیب دیده از سیل مصوب شده و با توجه به تخصیص ۱۰۰ درصدی، عملیات اجرای دیوارسازی، زیرسازی و روسازی، جدول گذاری، پیاده روسازی و احداث کانال در حال انجام است.

نصوری گفت: از محل اعتبارات استانی (ماده ۱۲) تعداد ۲۰ پروژه با اعتبار مصوب ۲۶ میلیارد ریال و تخصیص ۲۱ میلیارد و هشتصد و بیست و پنج میلیون ریال، در دست انجام است.

این مسئول درباره پروژه قیر رایگان افزود: از ابتدای تخصیص قیر رایگان در سال ۱۳۹۴ به استان تا پایان سال ۱۳۹۷ در ۳۰۹ روستا آسفالت انجام شده است،
همچنین از محل اعتبارات بند ه تبصره یک قانون بودجه سال ۱۳۹۸ (قیر رایگان) مبلغ ۱۲۴ میلیارد ریال جهت آسفالت ۴۴ روستا به استان اعتبار اختصاص داده شده است که تا این تاریخ آسفالت ۳۲ پروژه به اتمام و مابقی در دست انجام است.

وی درباره صدور سند نیز گفت: تاکنون تعداد ۸۳ هزار و چهارصد و بیست و هشت جلد سند روستایی و شهری صادرشده که از این تعداد ۷۶۷ جلد آن مربوط به سال قبل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه