اخبار داغ

فرماندار خلخال:

خسارت 45 میلیاردی سیل به خلخال

خسارت 45 میلیاردی سیل به خلخال
فرماندار خلخال از خسارت45 میلیارد تومانی بارندگی‌های شدید و سیل به بخش‌های مختلف این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون بابائی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، در رابطه با خسارت سیل در شهرستان خلخال اظهار داشت: در بارش های دو روز گذشته  که منجر به وقوع سیل در شهر خلخال، قسمتی از بخش مرکزی و شاهرود را در برگرفت و موجب آبگرفتی شدید در مرکز شهرستان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه میزان خسارت در روز اول 20 میلیارد تومان بود، افزود: سیل باعث بسته شده جاده حدفاصل روستای خمس تا روستای شال در بخش خورش شده بود و اکثر راههای در بخش شاهرود  مسدود بود که  بسیاری از مسیر های بازگشایی و آبگرفتگی منازل نیز رفع شد.

,

فرماندار خلخال گفت: روز گذشته در منطقه اکراد روستای مصطفی لو ، مورستان، حاجی آباد، در دو کل ستان سفلی و علیا اومر را تحت تاثیر قرار داد و بیشترین خسارت را روستای مصطفی  لو دید که برخی خانه ها  20 الی 70 درصد تخریب شده است.

,

وی با تکذیب خبر تخریب کامل روستای مصطفی لو در سیل اخیر، تصریح کرد: 78 خانه  این روستای از سال گذشته در دست بازسازی است  که اگر این بازسازی ها نمی شد با مشکلات زیاد و تلفات جانی نیز شاید داشتیم؛ اکثر لوازم خانگی در این روستا آسیب دیده و در برخی منازل ارتفاع آب به یک تا دومتر نیز رسیده است. 

,

بابائی با اشاره به اسکان 40 خانوار و پخش غذا بین آنها ابراز داشت: جاده چندین روستا به علت وقع سیل بسته است و میزان خسارت کلی 45 میلیارد تومان برآورد می شود که بیشتر در بخش کشاورزی،زیرساخت ها و اماکن مسکونی است که باید جبران شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه