اخبار داغ

رئیس بسیج رسانه استان کرمان:

خانه مطبوعات و بسیج رسانه دو تکه از یک پازل هستند/ ما در جهت رفع مشکلات مردمی تلاش می‌کنیم

خانه مطبوعات و بسیج رسانه دو تکه از یک پازل هستند/ ما در جهت رفع مشکلات مردمی تلاش می‌کنیم
رجایی گفت: ما تکه‌های پازلی در کشور هستیم که اگر در کنار هم قرار بگیریم می‌توانیم نما و کارهای خوبی را ارائه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، امین رجایی رئیس بسیج رسانه استان کرمان صبح امروز در دیدار با مدیرعامل و اعضای خانه مطبوعات کرمان اظهار کرد: بسیج رسانه یک تشکل مردمی است و با نگاه تعامل و همکاری در خدمت اصحاب رسانه استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : قائل به این هستیم کسانی که عضو خانه مطبوعات می شوند همه قانون اساسی را قبول دارند و حاکمیت مشخص است.

,

رئیس بسیج رسانه استان کرمان افزود: من به عنوان یک مجموعه مردمی رسما بر انتخابات نظارت داشته و باید بگویم که این انتخابات به طور شایسته انجام شد.

,

رجایی با اظهارگلایه مندی از برخی فرهیختگان اظهار کرد: متاسفانه در روز انتخابات برخی از دوستان رسانه ای دست به قلم شده و انتخابات را نقد و تحریم کردند که این امر منصفانه نبود.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر دو کانون بسیج رسانه استان و خانه مطبوعات نیازمند دوستی و تعامل هستند.

,

رئیس بسیج رسانه استان کرمان تصریح کرد: همان طور که می دانید استان کرمان یک استان حادثه خیزی است که همیشه در آن مسائل زلزله، سیل و سایر مسائل اتفاق می افتد که این نیازمند این است که اصحاب رسانه به کمک دستگاه های دولتی بشتابند.

,

رجایی خاطرنشان کرد: رسالت دو کانون؛ آگاهی بخشی و امیدآفرینی به مردم است چه به صورت نقادانه یا غیر آن، اما این انتقادات باید منصفانه باشد و تمامی جوانب نیز سنجیده شده و یکجانبه نباشد.

,

وی گفت : من اعتقاد دارم رسانه باید  قائم به خود باشد و وابستگی نداشته باشد، زیرا مردمی هستیم و برای مردم خدمت می کنیم و این می طلبد تا با یکدیگر تعامل داشته باشیم.

,

رئیس بسیج رسانه استان کرمان تصریح کرد: حال که در این نظام حاکمیتی قرار گرفتیم چه خوب است که گوش به فرمان حضرت آقا باشیم و اهداف را محقق سازیم.

,

رجایی عنوان کرد: ما تکه های پازلی در کل حاکمیت و کشور هستیم که اگر در کنار هم قرار بگیریم می توانیم نما و کارهای خوبی را ارائه دهیم.

,

وی یادآور شد: بسیج رسانه استان  و خانه مطبوعات در کنار هم می توانند نقش موثری در توسعه استان ایفا کنند، زیرا در استان کرمان منابع بسیار غنی نهفته که وظیفه ما است که به مردم در این زمینه آگاهی بخشی کنیم.

,

رئیس بسیج رسانه استان کرمان، با تاکید بر اینکه بسیج رسانه اصول گرا و اصلاح طلب نیست بلکه یک نهاد مردمی است، ادامه داد: ما در جهت رفع مشکلات مردمی تلاش می کنیم ما سیاسی نیستیم و لی سیاست زده هستیم.

,

وی تاکید کرد: وظیفه و رسالت سختی در پیش رو داریم و امید آنچه که در نیت مان هست در رفتارمان نیز همان باشد.

,

, ,

به گزارش راه آرمان، در انتهای این دیدار رئیس بسیج رسانه استان کرمان تابلوی ارزشمندی از حضرت آقا و حاج قاسم سلیمانی را به مدیرعامل و رئیس خانه مطبوعات کرمان اهدا کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه