اخبار داغ

مدیرعامل ایران خودرو:

تعهدات معوق ایران خودرو تا دو ماه آینده به صفر می‌رسد

تعهدات معوق ایران خودرو تا دو ماه آینده به صفر می‌رسد
فرشاد مقیمی از تحویل تمامی تعهدات معوق این شرکت تا دو ماه آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، فرشاد مقیمی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در جلسه ستاد تسهیل استان کرمانشاه از رشد ۳۳ درصدی تولیدات مکانیکی خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته تولید مکانیکی ما ۱۱۱ هزار بود که امروز این میزان به بیش از ۱۵۰ هزار مورد رسیده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: همچنین تولید تجاری ایران خودرو سال گذشته ۸۴ هزار خودرو بوده که امسال نسبت به مشابه سال قبل با ۳۱ درصد رشد توانستیم ۱۱۰ هزار دستگاه را تجاری سازی کنیم.

وی در ادامه از تعهدات معوق به عنوان یکی از گله‌مندی‌های مردم یاد کرد و گفت: امسال این موضوع ۷۱ درصد بهبود پیدا کرده است یعنی سال گذشته ۱۸۰ هزار خودرو باید به مردم تحویل می‌دادیم که از تاریخ تحویل آنها گذشته بود اما امروز این آمار به کمتر از ۵۰ هزار مورد رسیده است و ظرف دو ماه آینده به صفر خواهد رسید.

مقیمی بیان داشت: رشد تولید در استان کرمانشاه بالاتر از سطح کل گروه گزارش شده است و علت آن توجه به مجموعه سایت استان است چرا که این پروژه جز مصوبات سفر مقام معظم رهبری است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان کرد: در بحث معافیت شهرک صنعتی جزو شهرک‌های کمتر توسعه یافته است که ۱۳ سال معافیت آن پیگیری خواهد.

مقیمی ادامه داد: امروز در سایت ایران خودرو کرمانشاه ظرفیت تولید شاسی خودرو سنگین نیز فراهم است.

وی گفت: پس از هشت سال و نیم خط تولید اتوبوس سازی در مجموعه صنعتی ایران خودرو دیزل نیز آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از توسعه سازی استان کرمانشاه نیز خبر داد و بیان داشت: متناسب با شرایط امروز خودروسازی در استان کرمانشاه می‌توانیم بحث قطعه سازی را توسعه دهیم.

مقیمی اظهار داشت: با بررسی‌های به عمل آمده امروز ۱۰ شرکت در استان کرمانشاه وجود دارد که با توسعه آنها می‌تواند در افزایش تولیدات خودرویی بسیار مؤثر باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما حاضریم این ۱۰ شرکت را در قالب توان نامه محصول آنها را به طور تضمینی خریداری کنیم که این کار اشتغال زایی ۲۰۰ نفر را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بررسی ساخت داخلی قطعاتی که از خارج وارد می‌شود تاکید کرد و افزود: امروز ۵۰ قطعه‌ای که از خارج وارد می‌شد در داخل تأمین می‌شود و رونق خوبی در این خصوص شکل گرفته است و این توانمندی قطعه‌سازی در استان کرمانشاه نیز وجود دارد.

وی خودروسازی در استان کرمانشاه را ظرفیتی برای حل مشکل بیکاری دانست و بیان داشت: دسترسی مرزی به کشورهای همجوار در استان می‌تواند ظرفیت خوبی جهت توسعه صادرات قطعات خودرویی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه