اخبار داغ

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد؛

اجرای بیش از 35 هزار طرح سپاه در استان ایلام/159 واحد مسکونی مددجویان افتتاح می شود

اجرای بیش از 35 هزار طرح سپاه در استان ایلام/159 واحد مسکونی مددجویان افتتاح می شود
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: در مجموع در استان ایلام ۶۵۱۷ پروژه عمرانی و ۲۸۸۴۲ پروژه غیر عمرانی با اعتبار بیش از ۱۸۰ میلیارد تومن هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "ضیاالدین حزنی"، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه صبح امروز (شنبه) در بدو ورود به استان ایلام و در جمع خبرنگاران گفت: تا به امروز در ساخت و مرمت مسکن محرومین و مددجویان ۱۴۳۶ پروژه با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان در ایلام هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: در بحث مرکز و ایجاد مساجد و خانه عالم و مرمت حوزه علمیه ۳۹۵ پروژه با اعتبار بیش از ۲۵ میلیارد تومان در ایجاد خانه بهداشت و غسالخانه ۳۹۲۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد تومان، در حوزه کشاورزی ۲۵۹ پروژه به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان بهسازی مزار شهدا، مدارس و کتابخانه ها، راه روستایی ، پروژه های فرهنگی ورزشی و تهیه جهیزیه و توزیع سبد های غذایی و البسه و لوازم التحریر اقداماتی صورت گرفته است.

,

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه افزود: در مجموع در استان ایلام ۶۵۱۷ پروژه عمرانی و ۲۸۸۴۲ پروژه غیر عمرانی با اعتبار بیش از ۱۸۰ میلیارد تومن هزینه شده است.

,

وی بیان کرد: سپاه در محرومیت زدایی مسئولیتی ندارد، در واقع ما براساس رسالت پاسداری ورود کرده ایم، محرومیت زدایی وظیفه دولت است و ما هم در کنار آنان خواهیم بود.

,

حزنی اضافه کرد: آب و اشتغال مهمترین اهداف سپاه از ورود به پروژه های محرومیت زدایی است.

,

وی با بیان اینکه دنبال اهداف مقدس نظام و خوشحالی مردم هستیم، گفت: سپاه و بنیاد مستضعفین و کمیته امداد، آستان رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام یک قرارگاهی را برای کمک مومنانه تشکیل دادند.

,

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه عنوان کرد: ۱۰ میلیون سبد کمک مومنانه در مرحله اول تهیه شده است و در این راستا سپاه کلیه آشپزخانه های خود را در اختیار خیرین و تمام نانوایی های خود را در اختیار اصناف و خیرین قرار داده است.

,

159 واحد مسکونی مددجویان افتتاح می شود

, 159 واحد مسکونی مددجویان افتتاح می شود, 159 واحد مسکونی مددجویان افتتاح می شود,

در همین راستا سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در حاشیه سفر فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به استان ایلام در جمع خبرنگاران گفت: ۱۵۹واحد از منازل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امروز افتتاح خواهد شد.

,

وی اظهار کرد: بازدید از پروژه امیر آباد که طی آن 1500 هکتار زمین دیم آبی خواهد شد از دیگر برنامه های امروز است.

,

شاکرمی افزود: در طول یکسال کار جهادی این پروژه آماده بهره برداری است و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

,

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: هزینه این پروژه ۱۲میلیارد تومان پیشنهاد شده بود اما تنها با ۳ میلیارد تومان در کمترین زمان ممکن انجام گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه