اخبار داغ

وزیر ورزش و جوانان در بیرجند:

خراسان جنوبی به یکی از کانون‌های اسکواش کشور تبدیل می‌شود

خراسان جنوبی به یکی از کانون‌های اسکواش کشور تبدیل می‌شود
سلطانی فر گفت: با افتتاح سالن بین‌المللی و بروز اسکواش در بیرجند استان خراسان جنوبی به یکی از کانون‌های اسکواشی کشور تبدیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح سالن تخصصی و بین المللی اسکواش بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با افتتاح سالن بین‌المللی و بروز اسکواش در بیرجند استان خراسان جنوبی به یکی از کانون‌های اسکواشی کشور تبدیل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی با بیان اینکه این  سالن با بروزترین تجهیزات دنیا به بهره‌برداری رسید، افزود: امروز پروژه‌های متعددی در حوزه ورزش در شهرستان‌های مختلف استان خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: همچنین از پروژه‌های مربوط به امور اقتصاد مقاومتی در استان بازدید و نشست‌هایی با حضور استاندار، نمایندگان مجلس و مسوولان برگزار می‌کنیم.
,
 
,
سلطانی فر عنوان کرد: مسایل مرتبط با مشکلات اقتصادی استان، تنگناها، پیچیدگی‌ها و موانع بررسی خواهد شد و سپس در جلسه هیات دولت و ستاد مرکزی اقتصادی مقاومتی که به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار می‌شود مطرح و پیگیری خواهیم کرد.
,
 
,
وی اظهار کرد:خراسان جنوبی از استان‌های پرظرفیت و پتانسیل در همه بخش‌ها از جمله صنعت، کشاورزی، گردشگری و تجارت است و باید با توجه به موقعیت خوب مرزی ( ۳۳۱ کیلومتر) از این ظرفیت‌های تجاری بهره‌مند شویم.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان گفت: امید است با برطرف شدن موانع بتوانیم در بخش تجارت شاهد رشد و شکوفایی این استان مرزی شویم و در سایر بخش‌ها نیز مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه