اخبار داغ

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛

وجود 3 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ بهره‌برداری بیش از هزار پروژه تا 1400

وجود 3 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ بهره‌برداری بیش از هزار پروژه تا 1400
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به 3 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح کشور، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخشی از این پروژه‌ها را که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان دولت تکمیل خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که برای افتتاح چندین پروژه ورزشی، بازدید از چند پروژه اقتصادی و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی به خراسان جنوبی سفر کرده، در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های ورزشی نهبندان ،رضایتمندی خود را از وضعیت ورزش استان ابراز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
 
,
وی افزود: با بهره برداری از 37 پروژه ورزشی هدف گذاری شده در سطح استان خراسان جنوبی، پیشرفت بیشتری در وضعیت ورزش این استان شاهد خواهیم بود و در آینده، خبرهای بسیار خوبی را از افتخار آفرینی های دختران و پسران مستعد استان در زمینه های مختلف خواهیم شنید.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: از مجموع 37 پروژه ورزشی هدف گذاری شده در سطح استان، 13 مورد امروز افتتاح می‌شود و 24 مورد باقیمانده نیز تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.
,
 
,
سلطانی فر عنوان کرد: ما باور داریم چنانچه امکانات و زیرساخت های لازم در تمامی مناطق محروم، روستایی، عشایری و مرزی مهیا شود، زمینه برای بروز استعداد ها و توانمندی های زیادی فراهم می گردد و همه جوانان و نوجوانان ما حتی در دورافتاده ترین نقاط هم می توانند قهرمانانی برای آینده کشور باشند.
,
 
,
وی اظهار کرد: اصلی ترین برنامه ما این است که با احداث سالن ورزشی، زمین چمن و استخر، امکانات و تجهیزات لازم را به همه مناطق دورافتاده و محروم ببریم تا زمینه برای پرورش استعدادها فراهم شود.
,
 
,
وجود سه هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ بهره برداری از 1200 پروژه ورزشی نیمه تمام تا 1400
, وجود سه هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ بهره برداری از 1200 پروژه ورزشی نیمه تمام تا 1400, وجود سه هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ بهره برداری از 1200 پروژه ورزشی نیمه تمام تا 1400,
 
,
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به 3 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح کشور اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخشی از این پروژه‌ها را که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان دولت تکمیل خواهیم کرد.
,
 
,
سلطانی‌فر گفت: با توجه به محدودیت‌های دولت در تأمین اعتبارات مورد نیاز طرح ها، بین 800 تا 1200 پروژه نیمه تمام ورزشی در سال آخر دولت به بهره‌برداری می رسد.
,
 
,
وی ورزش را ارزان ترین و مؤثرترین ابزار برای پرکردن اوقات فراغت عنوان کرد و گفت: با کمترین هزینه ها در زمینه برگزاری مسابقات و رویدادهای ملی و بین المللی، نشاط و شادابی را برای بخش زیادی از افراد جامعه به ارمغان می آوریم.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان درخصوص سفرش به استان خراسان‌جنوبی گفت: برای سفر به این استان از ماه‌ها قبل برنامه ریزی شده بود اما شیوع کرونا سمت و سوی برنامه‌ها را تغییر داد.
,
 
,
سلطانی‌فر اظهار کرد: تأکید ما بر این بود که در این سفر از مناطق محروم استان هم بازدیدی داشته باشیم که خوشبختانه با تدبیر استاندار ، این مهم رقم خورد و توانستیم به نهبندان سفر کنیم.
,
 
,
وی افزود: برای حضور معاونین و همراهانش در مناطق مختلف استان نیز به خوبی برنامه ریزی شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه