اخبار داغ

دادستان صحنه خبر داد؛

لیدرهای دعوت کننده به آشوب در دام سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه صحنه

لیدرهای دعوت کننده به آشوب در دام سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه صحنه
علی شاماری, دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه از دستگیری لیدرهای دعوت کننده به آشوب به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شاماری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه شهرستان صحنه شماری از لیدرهای دعوت کننده به آشوب که با الگوگیری از شبکه‌های ضدانقلاب با انتشار مطالب در پی برهم زدن نظم عمومی بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه تلاش برای برهم زدن نظم عمومی از طریق فضای مجازی و دعوت کردن به هر گونه اغتشاش و آشوب جرم است، افزود : این جرایم با قاطعیت دستگاه های  اطلاعاتی، امنیتی و سیستم  قضایی با افراد مجرم  برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه گفت: همه افراد به خصوص جوانان باید بدانند که افراد و گروه های معاند در شرایط حساس قصد تحریک مردم و ضربه زدن به نظام را دارند و به طور حتم می خواهند با تحریک احساسات مردم در جامعه تنش ایجاد کنند و به هیچ عنوان خیرخواه مردم نیستند.

شاماری تصریح کرد: دستگاه های امنیتی، نظارتی و قضایی بر اساس وظیفه ذاتی خود با هر گونه بی نظمی و یا حرکتی که موجب بر هم زدن آرامش جامعه شود با قدرت و صلابت برخورد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه