اخبار داغ

مرزهای فرانسه در تاریک‌ ترین روزهای کرونایی بسته شد

مرزهای فرانسه در تاریک‌ ترین روزهای کرونایی بسته شد
روابط میان انگلیس و فرانسه به ویژه در دوره نخست وزیری "بوریس جانسون" بی ثبات شده است، اما افشاگری های جدید این سؤال را به وجود می آورد که اتحاد پاریس و لندن چقدر نزدیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ روابط میان انگلیس و فرانسه به ویژه در دوره نخست وزیری "بوریس جانسون" طرفدار برگزیت (خروج انگلستان از اتحادیه اروپا) بی ثبات شده است، اما افشاگری های جدید این سؤال را به وجود می آورد که اتحاد پاریس و لندن چقدر نزدیک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

بر اساس افشاگری جدید توسط روزنامه آمریکایی تایمز، وزرای انگلستان مطلع شدند که منابع غذایی این کشور پس از تهدید فرانسه مبنی بر بستن مزرهای خود با انگلیس به خطر می افتد.

, افشاگری,

"مت هَنکاک" وزیر بهداشت انگلیس بارها گفت که کروناویروس شهرهای این کشور که منابع مواد غذایی آنها رو به نابودی بود را ویران کرد، زیرا کارگران در بنادر فرانسه زیاد نشدند.

,

یک مقام ناشناس رسمی انگلیس به روزنامه تایمز گفت: "هیچ یک از کارگران در بنادر فرانسه زیاد نشدند. هنوز مشخص نبود که ما منابع مواد غذایی کافی داریم."

,

بر اساس این مقاله، 3 روز پیش از آغاز قرنطینه ناشی از کووید19 در انگلیس در 20 ماه مارس، "امانوئل مکرون" نخست وزیر فرانسه "بوریس جانسون" نخست وزیر انگلیس را تهدید کرد که اگر برای ریشه کن کردن گسترش این ویروس سریع تر اقدام نکند، پاریس مرزهای خود را می بندد.

,

این خبر در حالی اعلام شد که رهبران اتحادیه اروپا در حال تلاش برای غلبه بر اختلافات اساسی مربوط به بودجه 1.9 تریلیون یورویی اتحادیه اروپا بودند.

,

"مارک روته" نخست وزیر هلند از تصدیق برنامه بروکسل برای اعطای کمک های اقتصادی به کشورهایی که در تلاش هستند تا پس از بدترین بحران کروناویروس روی پای خود بایستند خودداری کرد. کشورهایی که بیشتر از همه با مشکلات اقتصادی ناشی از قرنطینه دست و پنجه نرم می کنند شامل اسپانیا و ایتالیا هستند.

,

تعدادی از کشورها در این بلوک از جمله؛ هلند، دانمارک، اتریش و سوئد شایسته تأمین کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا با کمک های مالی غیر قابل بازپرداخت نیستند.

,

رهبران اروپایی سابقا بحث های دیجیتالی درباره چگونگی غلبه بر اختلافات خود بر سر بسته انگیزشی 750 میلیادر یورویی ارائه شده توسط امانوئل مکرون و "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان انجام داده بودند. سرانجام توافق شد که تنها جلسات رو در رو می تواند در غلبه بر مشاجره و یافتن زمینه های مشترک به آنها کمک کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه