اخبار داغ

سخنگوی سازمان آتش نشانی قم خبر داد:

مصدومیت جزئی دو کارگر در حریق بیمارستان مادر قم

مصدومیت جزئی دو کارگر در حریق بیمارستان مادر قم
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم با اشاره به مصدومیتدجزئی دو کارگر در حادثه حریق بیمارستان مادر گفت: با ورود تیم بررسی آتش نشانی قم به محل حادثه مسائل بررسی می شود و علت حادثه در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید کریمی  با اشاره به آتش سوزی بیمارستان در حال ساخت "مادر" در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار داشت: راس ساعت ۲۰ و ۴۸ دقیقه شب گذشته خبر آتش سوزی در بیمارستان در حال ساخت مادر در واقع در پردیسان به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد بلافاصله خودروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: حریق در یکی از اتاق‌های کارگاهی در طبقه ۱ بیمارستان رخ داده بود که بر اثر سرایت به سقف های کاذب باعث گسترش حریق شده بود.

کریمی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور ۱۱ خودرو عملیاتی و 40 آتش نشان  در محل حادثه  حریق اطفا شد و اجازه سرایت به طبقات داده نشد.

مسئول روابط عمومی آتش نشانی قم افزود بر اثر دود زدگی در کلیه طبقات فوقانی آتش نشانان به محل‌های فوقانی نیز جهت بازگشایی و خروج مسیر های دود به طبقات فوقانی اعزام شدند و خوشبختانه مسیر دود به سرعت باز شد.

وی ادامه داد: دو نفر از کارگران پیمانکاران بیمارستان در حال ساخت مصدومیت جزئی داشتند که توسط آتش نشانان از محل خارج شده و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

کریمی تاکید کرد: برق منطقه پردیسان جهت ایمنی نیروهای آتش نشانی با هماهنگی اداره برق برای دقایقی قطع شد حریق به صورت کامل اطفاء شده و محلی نیز امن شده است و همکاران من محل را تخلیه کردند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم در پاسخ به سوال که علت حادثه چه بود؟ گفت: با ورود تیم بررسی آتش نشانی قم به محل حادثه مسائل بررسی می شود و علت حادثه در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه