اخبار داغ

پس از 20 سال بلاتکلیفی؛

آموزش رانندگی تا چرای گوسفندان در تنها زمین ورزش اصلاندوز !

آموزش رانندگی تا چرای گوسفندان در تنها زمین ورزش اصلاندوز !
تنها زمین خاکی فوتبال اصلاندوز ۲۰ سال است در بلاتکلیفی به چراگاه گوسفندان و آموزش رانندگی مبدل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، ورزش برای جوانان تکیه گاهی امنبه حساب می آید تا در پناه آن به نهایت رشد و کمال مطلوب انسانی دست یابند . تربیت بدنی در کاهش ناسازگاری های فردی و اجتماعیوکاهش فشارهای روانی موثر بوده وتعادل روانی ارگانیزم را برقرار می سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

تنها زمین خاکی فوتبال اصلاندوز این روزها بیشتر به بیابان شبیه است تا میدان فوتبال؛ در حالی که کلنگ احداث این پروژه سال ۷۹ در سفر مقام معظم رهبری به استان اردبیل زده شد اکنون  ۲۰ سال است که در بلاتکلیفی  به سر می‌برد.

,

این زمین چند منظوره این روزها محلی برای آموزش رانندگی، برگزاری مراسم شبیه خوانی، گاها پوشیده از خار و خاشاک و علف‌های هرز است که هر از چند گاهی سگ‌های ولگرد نیز در وسط این زمین پرسه می‌زنند.

,

  بهار هرسال نیز با توجه به رویش چمن طبیعی به محل چراگاه و استراحت گوسفندان تبدیل شده و سکوهای تماشاگران نیز تخریب و فلزات بکاررفته آن نیز ناپدید شده است.

,

با توجه به بازدیدی که بهرام آقاخانی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اردبیل در ۲۷ اسفند سال 97 در حضور رییس و عضو شورای شهر اصلاندوز از زمین بی چمن اصلاندوز داشت اعلام کرد که زمین چمن مصنوعی احداث می شود، اما یکسال از آن بازدید می گذرد ولی تاکنون از ایجاد چمن خبری نشده است.

,

مینائی فرماندار شهرستان اصلاندوز نیز دیماه سال گذشته با بیان اینکه برای سال 99 اعتبار ویژه ای برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان در نظر خواهیم گرفت، گفت: در حال حاضر جهت ایجاد زمین چمن فوتبال و استخر با بخش خصوصی رایزنی های اولیه انجام گرفته و عملیات اجرایی این دو مکان آغاز شده است.

,

متاسفانه این انتظار ۲۰ ساله شده و مسؤولان اقدامی مناسب در جهت رفع مشکلات ورزشی این شهرستان نکرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه