اخبار داغ

فرماندار شهرستان مهدیشهر:

افزایش هزار درصدی کشفیات مواد مخدر در مهدیشهر/ ۱۳۰ نفر از اتباع غیرمجاز رد مرز شدند

افزایش هزار درصدی کشفیات مواد مخدر در مهدیشهر/ ۱۳۰ نفر از اتباع غیرمجاز رد مرز شدند
میقانی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: هزار درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و ۹۸ درصد کشف سرقت در مهدی‌شهر ثبت‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت ، عبدالرضا میقانی در جلسه شورای اداری مهدی‌شهر به میزبانی سالن جلسات این شهرستان ضمن بیان اینکه سال گذشته ۹۶ نفر و طی چهارماهه نخست سال جاری ۱۳۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در این شهرستان رد مرز شدند، ابراز داشت: با همین رویه تا پایان سال جاری دوسوم اتباع خارجی غیرمجاز را رد مرز خواهیم کرد که این جزو دغدغه مردم مهدی‌شهر محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی ادامه داد : نسبت کشف به سرقت در ماه‌های گذشته ۹۸ درصد شده که نشان از تلاش های بی دریغ دستگاه های امنیتی و انتظامی در شهرستان است و از این بابت از زحمات آنان تقدیر و تشکر میکنم که شهرستان را منطقه ای امن جهت سرمایه گذاری و توسعه قرار دادند.

,

فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه طی هشت‌ماهه گذشته متوسط هرماه یک سازمان مردم‌نهاد در این شهرستان تشکیل‌شده است، ابراز داشت: اگر این سازمان‌های مردم‌نهاد نبودند دست ما در مبارزه با کرونا بسته بود و با توجه به اینکه امکان برآورد همه نیازهای مردم توسط دولت وجود ندارد لذا وجود این سمن‌ها می‌تواند بسیار مؤثر باشد لذا انتظار می‌رود نگاه مدیران به آن‌ها سازنده و مثبت باشد.

,

وی ضمن بیان اینکه سال ۹۹ به لحاظ اعتبارات چندان مناسب نیست، افزود: وضعیت اقتصادی ناشی از رکود کرونا و تحریم‌ها باعث شد تا درآمد دولت در وضعیت بغرنجی قرار گیرد لذا می‌بایست باصرفه جویی بیشتر و دقت در هزینه کرد اعتبارات موجود این الگوسازی را به‌کل جامعه تعمیم دهیم.

,

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه تغییر ساختار اداری شهرستان در اولویت باید باشد، اضافه کرد: تشخیص اولویت درست در استفاده از اعتبارات، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اقصی نقاط شهرستان، تکریم ارباب‌رجوع جدی و مشورت با فرمانداری در امور می‌بایست در دستور کار مدیران قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه