اخبار داغ

سردار حزنی خبر داد:

اجرای بیش از ۳۶ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور توسط سپاه

اجرای بیش از ۳۶ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور توسط سپاه
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون ۳۶ هزار ۶۸۷ پروژه در کشور توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار سید ضیاءالدین حزنی امروز یکشنبه در مراسم اختتامیه تکمیل و واگذاری ۲۹۲ واحد مسکونی مددجویی استان کرمانشاه با مشارکت سپاه و کمیته امداد که بصورت نمادین در روستای مارانگاز شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی با یک دست اسلحه و در کمک به مردم با دست دیگر بیل به دست است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تاکنون ۳۶ هزار ۶۸۷ پروژه در کشور توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام شده است که ۱۶ هزار ۴۸۹ پروژه مربوط به پروژه های عمرانی و ۲۰ هزار ۱۹۸ پروژه آن مربوط به پروژه های غیرعمرانی است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در کنار مردم است و در ارائه خدمات هیچگاه دریغ نخواهد کرد و همین امر در کنار مردم بودن از رمزهای موفقیت سپاه در تمامی عرصه هاست.

سردار حزنی بیان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای طرح مواسات و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ میلیون سبد غذایی در سطح کشور بین نیازمندان و افراد بی بضاعت توزیع شد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: نام سپاه با امنیت و محرومیت زدایی عجین شده است و موفقیت های سپاه در تمامی عرصه ها بواسطه مردمی بودن این نهاد مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه