اخبار داغ

سردار حزنی:

بیش از ۳۶ هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه در کشور اجرا شده است

بیش از ۳۶ هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه در کشور اجرا شده است
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه از ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اجرای بیش از ۳۶ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور خبر داد و گفت: ۱۶ هزار ۴۸۹ پروژه مربوط به پروژه‌های عمرانی و ۲۰ هزار و ۱۹۸ پروژه مربوط به پروژه‌های غیرعمرانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید ضیاءالدین حزنی امروز در مراسم اختتامیه و تکمیل  292 واحد مسکونی مددجویان استان کرمانشاه که با مشارکت سپاه و کمیته امداد در روستای مارنگاز شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد اظهار داشت: بیش از 36 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در همه عرصه‌ها در کنار مردم بودن از رمزهای موفقیت سپاه پاسداران است گفت: اشتغالزایی و ارائه تسهیلات و خدمات آبرسانی سیار به روستاها، از دیگر خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه میلیون‌ها بسته غذایی در سطح کشور در بین نیازمندان در راستای فرمایشات امام خامنه‌ای در رابطه با طرح مواسات و کمک مومنانه توزیع شد بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقید است در کنار پاسداری از مرزها و برقراری امنیت کشور به فکر نیازمندان و محرومان جامعه باشد و طرح‌های محرومیت‌زدایی را ادامه دهد.
,
 
,
حزنی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب نهادی برخاسته از بطن مردم ایران اسلامی است و به خدمت به مردم افتخار می‌کند خاطرنشان کرد: باید همه نهادهای انقلابی همگام و با همدیگر به خدمت به مردم بپردازند و چند پروژه عمرانی دیگر از جمله مسجد در این شهرستان تکمیل خواهد شد.
,
 
,
بیشتر بخوانید
,
سردار حزنی: سپاه تلاش دارد تا چهره‌‌ ‌محرومیت‌‌ را از کشور بزداید / محرومیت‌زدایی ‌را در کنار دولت ‌پیش می‌بریم
,
 
,
تدوین و اجرای برنامه‌های پیشگیری از کرونا توسط جهادگران استان مرکزی؛ اولویت خدمت با مناطق محروم وحاشیه‌ای است
,
 
,
فرمانده سپاه استان لرستان: تمام هم و غم ما باید خدمت برای رفع محرومیت‌زدایی باشد
,
 
,
سرهنگ کامران هزار خانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مانند سال‌های گذشته امسال هم با حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح‌های محرومیت‌زدایی انجام می‌شود گفت: بیش از 12 هزار پروژه عمرانی در راستای محرومیت‌زدایی در استان انجام شده است و طرح‌های آبخیزداری، ساخت جاده‌های روستایی، منازل افراد کم‌برخوردار  و اشتغال‌زایی از جمله این طرح‌ها است.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 20 کارگاه تولیدی در روستاها با اعتبار 150 میلیون تومان از طرح‌های اشتغال‌زایی در سال جاری راه‌اندازی شده است گفت: در راستای پرورش دام‌های سنگین و سبک قراردادهایی در قالب زنجیره ارزش با 500 خانوار و تضمین خرید در دست اجرا است  در دستور کار قرار دادیم.
,
 
,
امجدیان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سنقر با اشاره به اینکه از تعداد 292 واحد ساخته شده در سطح استان تعداد 113 واحد مسکونی 50 متری برای 113 خانوار از مددجویان روستایی شهرستان سنقر با همکاری سپاه نبی‌اکرم(ص) احداث شده است گفت: 26 واحد از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و 87 واحد از سوی بسیج سازندگی احداث  شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه