اخبار داغ

فرمانده سپاه شهداء:

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود
سردار شهسواری، از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری صبح امروز در جمع خبرنگاران، از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در بستر زمان خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش در سه مقطع زمانی ۱۰ روزه به مدت یک ماه در استان همگام با سراسر کشور و با محوریت سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: مرحله نخست این رزمایش از عید قربان تا غدیرخم، مرحله دوم در دهه نخست ماه محرم و مرحله سوم نیز در دهه آخر ماه صفر از اربعین تا رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام جعفر صادق(ع)  برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به مشارکت آحاد مختلف مردم در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه در ایام ماه رمضان، عنوان کرد: مشارکت‌‌های مردمی و نهادهای انقلابی در مرحله نخست ارزشمند بود، تعامل و هم‌افزایی بی‌نظیری را بین بسیج و آحاد جامعه تاکنون مشاهده کرده‌ایم.

,

وی، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خویش بر لزوم کمک مومنانه تاکید داشته‌اند، گفت: تا زمانی که کرونا ریشه‌کن نشده، باید این رویه کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌‌دیده از کرونا تداوم پیدا کند.

,

سردار شهسواری، بیان داشت: توجه ویژه رهبر انقلاب به موضوع کمک مومنانه و مشارکت مردم در تامین اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمند، موجب دلگرمی و نشان دهنده اهمیت این گونه فعالیت‌ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه