اخبار داغ

سرپرست مخابرات منطقه همدان:

برنامه ای برای افزایش تعرفه های اینترنت نداریم/ افزایش ۳۵ گیگی پهنای باند مصرفی استان همدان

برنامه ای برای افزایش تعرفه های اینترنت نداریم/ افزایش ۳۵ گیگی پهنای باند مصرفی استان همدان
محمد علی گرزین گفت: تعرفه های اینترنت افزایش نداشته و برنامه ای برای افزایش قیمت نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی گرزین، سرپرست مخابرات منطقه همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه تغییری در تعرفه های اینترنت نداشتیم گفت، اگر مشترکی مشکل دارد می تواند میزان ترافیک را در پنل خود مشاهده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛, با بیان اینکه تغییری در تعرفه های اینترنت نداشتیم گفت، اگر مشترکی مشکل دارد می تواند میزان ترافیک را در پنل خود مشاهده کند.,

وی با اشاره به اینکه بالا رفتن سرعت اینترنت بر میزان ترافیک تاثیر دارد، افزود: مسئله دیگر استفاده از ترافیک بین المللی و داخلی است که براساس فرمول ترافیک سایت‌ها و اپلیکیشن‎هایی که روی سرور خارجی هستند ترافیک بین الملل محسوب می‎شوند و هزینه متفاوتی دارند.

,

گرزین با تاکید براینکه تاکنون قیمت بسته های اینترنتی هیچ تغییری نداشته است، خاطرنشان کرد: برنامه ای برای افزایش قیمت نداریم و به سمت افزایش قیمت هم حرکت نمی کنیم.

,

سرپرست مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه در گذشته پهنای باند مصرفی استان، نمی توانست از ۲۰ گیگ بالاتر برود گفت: درحال حاضر روزانه تا ۳۵ گیگ پهنای باند مصرفی است و در نقاطی که کیفیت شبکه خوب باشد حجم مصرفی بالاتری شاهد هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه