اخبار داغ

در پی تشدید کرونا و تصمیم فرماندار اسدآباد؛

تعطیلی میز خدمت در اسدآباد/ ساده‌ترین راه ممکن برای مقابله با کرونا!

تعطیلی میز خدمت در اسدآباد/ ساده‌ترین راه ممکن برای مقابله با کرونا!
فرمانداری اسدآباد روزهای دوشنبه را با عنوان”میز خدمت” معرفی کرده‌ و گاها” این میز به ادارات دیگر هم می‌رود اما با تشدید شیوع کرونا و تصمیم فرماندار، از هفته گذشته تاکنون میز خدمت تشکیل نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فرمانداری اسدآباد روزهای دوشنبه را با عنوان”میز خدمت” معرفی کرده‌ و گاها” این میز به ادارات دیگر هم می‌رود، اما در هفته گذشته ۲۳ تیرماه که روزهای دوشنبه به‌وقت میز خدمت بود، با تشدید شیوع ویروس کرونا و تصمیم فرماندار به حاشیه رفته و میزی خدمتی شکل نگرفت؛ به‌گونه‌ای که فرمانداری در کانال خود نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

“با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت حفظ سلامت مردم دیار سیدجمال برگزاری میز خدمت در دوشنبه ۲۳ تیرماه منتفی و لغو بوده و شهروندان عزیز برای رسیدگی به مشکلات خود می‌توانند طی تماس تلفنی با ادارات ذی‌ربط پیگیر مشکل و امور خود بوده و از حضور در ادارات خودداری نموده و در صورت ضروری بودن پروتکل‌های بهداشتی را رعایت فرمایند.”

,

امروز دوشنبه ۳۰ تیرماه هم بنابر قرار همیشگی فرمانداری باید این میز خدمت برقرار می‌بود که خبری از اطلاع‌رسانی این امر در کانال فرمانداری نیست و گویا شکل نگرفته است.

,

دو سالی است این طرح از سوی دولت تدبیر و امید، در هر اداره‌ای میزی با عنوان “میز خدمت” باهدف تکریم ارباب ‌رجوع و تسریع در حل مشکلات مردم در راهروی ادارات شکل می گیرد.

,

در اینکه میز خدمت با تسریع بخشیدن به مشکلات مردم شکل‌گرفته، جای بسی شکرگزاری است اما مسئله‌ مهم آن است که در پشت آن میز، خدمتی صادقانه صورت بگیرد، اگر نه خدمت به خلق خدا در هر جایگاهی میز نمی‌شناسد و در واقع خدمت پشت‌ میزنشینی نیست.

,

با اقدام لغو “میز خدمت” از سوی فرمانداری به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا باید گفت که اگر مراجعه‌کنندگان می‌توانستند حضوری مشکل خود را حل کنند که نیازی برای رجوع به میز خدمت نبود.

,

حالا توصیه پیگیری تلفنی مشکل جای خود دارد؛ کاش فرماندار و مدیر ارشد اجرایی اسدآباد امکان ارتباط تصویری در بستر فضای مجازی و اجرای میز خدمت را به این صورت دنبال می‌کرد. تعطیل کردن، ساده‌ترین راه ممکن است.

,

امروز که دنیا وارونه جلوه می‌کند و شرایط مدیریتی در امور اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه نابسامان است، به‌جای گذاشتن میزی در سالن با عنوان میز خدمت به‌صورت عملی خدمت صورت می‌گرفت، انتظار می‌رود که تکریم ارباب‌رجوع به‌صورت عملی در دستور کار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه