اخبار داغ

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

۲۵ مرکز فرهنگی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

۲۵ مرکز فرهنگی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد
امیر فهمیده، جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به بهره برداری از 25 پروژه مرکز فرهنگی در کشور گفت: پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سفیر افلاک، امیر محمد فهمیده ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می شود تا پایان سال این پروژه به بهره برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: این پروژه پیشرفت فیزیکی بالایی دارد و۲۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل نیاز است که به  بهره برداری برسد.

,

امیر فهمیده با اشاره به موزه دفاع مقدس بیان کرد: با توجه به محدودیتهای اعتباری، اما در این راستا کار انجام شده و تا پایان سال ۲۵ موزه دفاع مقدس و مرکز فرهنگی در کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در بحث اعتبارات، با توجه به شرایط کشور باید اعتبارات مورد نیاز پیش بینی شود و نیاز هایی که مردم دارند در نظر گرفته شود.

,

امیر فهمیده عنوان کرد: تلاش می شود تا از بودجه ملی و استانی و همچنین کمک های دیگر استفاده شود تا با دریافت این اعتبارات پروژه های فرهنگی به بهره‌برداری برسد.

,

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  با اشاره به این که لرستان دومین استان جنگ زده کشور است افزود: حدود شش هزار و ۳۰۰ شهید در استان لرستان به شهادت رسیدند و آثار زیادی بر جای مانده که یک باغ موزه دفاع مقدس اقدامی ارزشمند و یکی از ضرورت ها در بخش فرهنگی استان است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه