اخبار داغ

فرماندار اصلاندوز خبر داد؛

اعلام وضعیت قرمز در اصلاندوز / برگزاری مجالس ترحیم و عروسی ممنوع است

اعلام وضعیت قرمز در اصلاندوز / برگزاری مجالس ترحیم و عروسی ممنوع است
عباس مینایی با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان اصلاندوز از مردم خواست تمامی پروتکل ها بهداشتی را در راستای مقابله و پیشگیری از کرونا رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس مینایی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،  ضمن هشدار به مردم در پی شیوع موج دوم کرونا در سطح شهرستان اظهار داشت: برگزاری هرگونه جلسات ادارات با بیش از 5 نفر،تجمعات در داخل شهر،هر نوع مراسم اعم از عروسی و عزا و نماز جماعت ممنوع است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی  از تعطیلی سالن های ورزشی خبر داد و افزود: با بیان اینکه آرایشگاههای زنانه نیز در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تعطیل تعطیل می شود و 

,

فرماندار اصلاندوز با توصیه مردم به استفاده از ماسک گفت: همه مردم ممنوعیت برگزاری مراسم‌های ترحیم و جشن را جدی بگیرند و برای حفظ سلامت خود، خانواده، اطرافیان و بستگان در این مراسمات شرکت نکنند.

,

وی با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان از اهالی شهرستان خواست تمامی پروتکل ها بهداشتی را در راستای مقابله و پیشگیری از کرونا رعایت کنند.

,

براساس مصوبه ستاد مدیریت و پیشگیری از شیوع کرونای استان و شهرستان اصلاندوز در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، از ۳۰ تیرماه سال ۹۹ فعالیت کلیه تالارها و سالن های ورزشی و استخرها تعطیل و برگزاری مراسمات عروسی و مجالس ترحیم و تجمعات متراکم بالای ۵ نفر در همه اماکن آزاد و سرپوشیده ممنوع بوده و اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مجاز به فعالیت هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه