اخبار داغ

معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

زمین‌های خارج از محدوده زنجان تا ۱۰ سال آینده تعیین تکلیف نمی‌شود

زمین‌های خارج از محدوده زنجان تا ۱۰ سال آینده تعیین تکلیف نمی‌شود
سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به وجود زمین در داحل محدوده شهر زنجان، زمین‌های خارج از محدوده تا ۱۰ سال آینده تعیین تکلیف نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمیته تنظیم بازار هفته گذشته در خصوص خرید و فروش فیش‌های غیرقانونی زمین و راه‌های جلوگیری از خرید و فروش این فیش‌ها بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: زمین‌های خارج از محدوده شهر زنجان زمین کشاورزی و مشا بوده و نمی‌توان آنها را به عنوان زمین مسکونی خرید و فروش کرد.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: متاسفانه زمین بزرگی توسط یک تعاونی یا افراد خاصی خریداری و در قالب تعدادی فیش فروخته می‌شود که اصلا زمان تفکیک آن مشخص نبوده و قابلیت خروج از وضعیت زمین کشاورزی را ندارند.
,
 
,
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه فرآیندی برای مسکونی شدن این زمین‌ها تا 10 سال آینده در دست اقدام استان نیست، افزود: شورای عالی معماری و شهرسازی در این زمینه با توجه به شرایط تصمیم‌گیری می‌کند.
,
 
,
شاهین‌فر خاطرنشان کرد: در داخل شهر زنجان از جمله در ضلع‌های شرقی، غربی و شمالی شهر زمین‌های بسیاری وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه سایت 73 هکتاری زنجان ظرفیت 15 هزار نفر جمعیت را دارد که در فاز نخست 4 هزار واحد در آن احداث می‌شود، افزود: و در غرب زنجان زمین 16 هزار هکتاری آماده شده است که واحدهای مسکونی در آن احداث می‌شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه