اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

مظلومیت علم‌آموزی در عدم توجه به تنها دانشگاه پیام نور در لنده

مظلومیت علم‌آموزی در عدم توجه به تنها دانشگاه پیام نور در لنده
دانشگاه به‌عنوان مبدا تحولات اساسی در جامعه است که یکی از مهمترین کارخانه‌های مدیرسازی برای آینده کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، یکی از مهمترین شاخصه‌های توسعه جامعه توجه به علم اندوزی و پژوهش در جامعه است که این مهم مستلزم یک تفکر اندیشه محور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دانشگاه به عنوان مبدا تحولات اساسی در جامعه است که یکی از مهمترین کارخانه‌های مدیر سازی برای آینده کشور است که می توانند سهم مهمی در توسعه زیرساخت های کشور داشته باشد.

,

دانشگاه به عنوان یکی از مهمترین و بهترین مراکز تهیه و تولید علم در جامعه است که این مهم می باید از سوی مسئولان همواره به عنوان یکی از شاخص های توسعه مد نظر قرار گرفته شود.

,

سال 1390 بود که با حضور نماینده وقت و مسئولان شهرستانی و استانی کلنگ ساخت دانشگاه پیام نور لنده در انتهای شهرک فجر لنده زمین زده شد که قرار بود عملیات ساخت این دانشگاه در کمتر از دو سال ساخته شود که امروز و با گذشت بیش از 9سال از کلنگ زنی و علی رغم پیشرفت80درصدی می گذرد ولی همتی از سوی مسئولان دانشگاه در مرکز استان و مسئولان حوزه برنامه ریزی وجود ندارد که متاسفانه این مهم همچنان مغفول مانده است.

,

از طرف دیگر جابه جایی سالانه دانشگاه است که باعث سردرگمی دانشجویان در طی این سالها شده است ولی علی رغم همه مشکلات سالانه به دلیل فرصت طلایی تحصیل درب خانه روندی افزایشی دارد.

,

امروز تعداد دانشجویان این دانشگاه به بیش از 500نفر دانشجو در پنج رشته دانشگاهی مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 90درصد این دانشجویان بومی خود شهرستان لنده هستند.

,

حال در این چند سال دانشجویان خون دل ها خوردند و صبر پیشه کردند که انتظار داریم مسئولان دانشگاه پیام نور استان برای تکمیل پروژه ساخت دانشگاه لنده همتی مضاعف داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه