اخبار داغ

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل خبر داد:

کشف هویت دومین جسد حادثه سیل روستای چات قیه

کشف هویت دومین جسد حادثه سیل روستای چات قیه
فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از کشف هویت دومین جسد نوجوان 12 ساله حادثه سیل روستای چات قیه در نزدیکی سد سبلان اردبیل خبرداد و گفت: پیکر این نوجوان بعد از 8 روز تلاش رزمندگان تیپ 37 سپاه کشف و تحویل پزشکی قانونی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی تدین فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: جسد بی جان نوجوان 12 ساله روستای چات قیه اردبیل بعد از 8 روز تلاش رزمندگان تیپ 37 شناسایی و تحویل پزشکی قانونی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه از سه شنبه هفته گذشته که ساعت 5 عصر بخاطر سیلابی شدن منطقه‌ای مابین روستاهای چات‌قیه و تقی‌دیزج شهرستان اردبیل سه نوجوان هنگام بازی در کنار رودخانه گرفتار سیلاب شدند افزود: در این حادثه ۲ نوجوان ۱۲ ساله جان خود را از دست دادند که یکی از این اجساد در همان روز و ساعات اولیه کشف و جسد دیگر بعد از 8 روز تلاش شبانه روزی در آخرین روز از عملیات جستجو توسط یکی از بسجیان تیپ شناسایی و کشف شد.

,

تدین با بیان اینکه 50 کیلومتر از محل وقوع سیل توسط رزمندگان تیپ 37 سپاه و بسیجیان این تیپ جستجو شد افزود: در نهایت در آخرین روز از این عملیات جستجو به لطف و عنایت پروردگار متعال امروز این جسد بی جان نوجوان 12 ساله روستای چات قیه در نزدکی سد سبلان اردبیل و در یک نقطه بسیار صعب العبور و باتلاق شناسایی و کشف شد.

,

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با ابراز همدردی با خانواده این نوجوان 12 ساله و تسلیت به پدرو مادر این نوجوان ورستایی تصریح کرد: 80 نفر از رزمندگان تیپ 37 و بسیجیان بطور شبانه روزی به مدت 8 روز در جستجوی این جسد بودند و خدا را شاکریم که نتیجه این جستجوها جواب داد و زحمات این عزیزان در اخرین روز از عملیات جستجو جواب داد.

,

وی باشاره به اینکه سجده شکر پدر این نوجوان بعد از شناسایی فرزند خود بسیار غم انگیز بود، گفت: با ابراز نهایت تاسف و همدردی خود با این خانواده داغ دیده جسد بعداز شناسایی و کشف به پزشکی قانونی اردبیل تحویل داده شد که پس از مراحل قانونی در نهایت فردا تحویل خانواده ایشان داده خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه