اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد؛

پیشرفت 5 درصدی بیمارستان شمال شهر بیرجند/ بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار پرداخت شد

پیشرفت 5 درصدی بیمارستان شمال شهر بیرجند/ بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار پرداخت شد
دهقانی با بیان این‌که تاکنون برای بیمارستان شمال شهر بیرجند سه میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه 5 درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در اولین روز از دهه فجر سال گذشته کلنگ احداث بیمارستان شمال‌شهر بیرجند در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و زیربنای دو هزار و ۱۸۰ مترمربع با حضور مردم و مسئولان در محله مهرشهر بیرجند بر زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

این پروژه خیّرساز و شامل بخش‌های اورژانس، زنان و زایمان، بستری درمانگاه و داروخانه است و پیش‌بینی شده تا سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

,
محمد دهقانی‌فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مراسم کلنگ زنی این پروژه، اظهار کرد: با توجه به نبود بیمارستان در شمال‌شهر بیرجند و نیاز مردم به خدمات درمانی در منطقه مهرشهر، ساخت بیمارستان محلی در این منطقه احساس شد.
,
 
,
وی افزود: در سفر معاون درمان وزارت بهداشت به استان که سال 97 صورت گرفت، موافقت ساخت بیمارستان محلی در مهرشهر گرفته شد.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: بهمن‌ماه سال 97 نامه‌ای دریافت شد که ساخت بیمارستان در صورت داشتن خیّر در منطقه مهرشهر بلامانع است.
,
 
,
دهقانی گفت: با خیّر تفاهم شد و با پیگیری دستگاه‌های مربوطه زمین در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند قرار گرفت.
,
 
,
وی گفت: با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رایزنی شده که بعد از ساخت بیمارستان محلی در این منطقه یک درمانگاه تخصصی به این بیمارستان افزوده شود.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: امیدوارم با وجود خیّر، آماده‌بودن زمین و کلنگ‌زنی به زودی شاهد بهره‌برداری این پروژه و ارائه خدمات بیمارستانی به مردم این منطقه باشیم.
,
 
,
 
,
حال پس از گذشت حدود 6 ماه از کلنگ زنی بیمارستان شمال شهر پیگیر آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی این پروژه شدیم.
,
 
,
بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان شمال شهر پرداخت شد
, بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان شمال شهر پرداخت شد, بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان شمال شهر پرداخت شد,
 
,
حسین دهقانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده جهت پروژه بیمارستان شمال شهر بیش از سه میلیارد و 400 میلیون ریال است و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تا کنون این مبلغ را بابت خرید زمین و پروانه ساخت پرداخت کرده است.
,
 
,
وی در مورد تعهدات دانشگاه در قبال پروژه ساخت بیمارستان شمال شهر، افزود: مجوز لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شده و زمین مذکور نیز در سال ۱۳۹۸ جهت ساخت به خیر واگذار شده و تاکنون حدود ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
,
 
,
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: از دیگر تعهدات دانشگاه پیگیری خرید انشعاب برق، گاز و نظارت بر ساخت پروژه مذکور است.
,
 
,
دهقانی گفت: ان‌شاءالله پس از تکمیل و بهره‌برداری در خصوص تامین نیرو و تجهیزات، اقدام لازم صورت خواهد گرفت.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه