اخبار داغ

بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونا در اسدآباد

بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونا در اسدآباد
روز گذشته فرماندار اسدآباد به‌صورت نامحسوس بر روند رعایت پروتکل بهداشتی و ممنوعیت مسافرگیری بیش از دو نفر در عقب تاکسی نظارت کرد، ضمن تشکر از فرماندار شهرستان هنوز عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مسافرگیری بیش از دو نفر در صندلی عقب تاکسی مشهود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ یکی از مصوبات ستاد کرونا شهرستان اسدآباد، تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی است که در این زمینه می‌بایست علاوه بر زدن ماسک توسط راننده و مسافران، در صندلی عقب ماشین تنها دو نفر مسافر سوار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در همین راستا روز گذشته مجید درویشی فرماندار اسدآباد به‌صورت نامحسوس در بازدیدی از ایستگاه تاکسی شهر اسدآباد بر روند رعایت پروتکل بهداشتی و همچنین نشستن تنها دو نفر مسافر در صندلی عقب تاکسی نظارت کرد.

,

در این زمینه بنا بر صحبت فرماندار اسدآباد که در کانال فرمانداری منتشرشده، یک دستگاه تاکسی متخلف به پارکینگ و از ۲ تاکسی تعهد گرفته و به ۲ تاکسی نیز تذکرات لازم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی داده شده است.

,

ضمن تشکر از فرماندار شهرستان، اما هنوز این موضوع از سوی رانندگان تاکسی رعایت نمی‌شود و شاهد سوار کردن ۳ مسافر در صندلی عقب تاکسی هستیم و حتی رانندگان از زدن ماسک و دستکش امتناع می‌کنند.

,

البته موضوع دیگری که مردم بارها از طریق رسانه آن را مطالبه می‌کنند، اخذ کرایه اضافی است که نظارتی بر این امر نمی‌شود.

,

برای اجرایی شدن مصوبه ستاد کرونا در زمینهٔ رعایت پروتکل بهداشتی و حتی عدم اخذ کرایه اضافی نیازمند نظارت مستمر بر تاکسی‌ها است که نظارت چندانی بر تاکسی‌ها نمی‌شود.

,

شاید بتوان یکی از دلایل عدم نظارت بر تاکسی‌ها را وجود مسئول پروازی دانست.

,

مسئولان می توانند به‌جای استفاده از وسیله شخصی و یا حتی اداری از تاکسی استفاده کنند تا بیشتر مطالبه مردم را درک کنند و پیگیر این موضوع باشند.

,

به گزارش عصر همدان؛ در شهر اسدآباد ۳۴۷ تاکسی درون‌شهری فعالیت دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه