اخبار داغ

تارتار: نتایج پرسپولیس با یحیی فراتر از حد انتظار بوده/ امیدوارم مقابل قهرمان لیگ دبل کنیم

تارتار: نتایج پرسپولیس با یحیی فراتر از حد انتظار بوده/ امیدوارم مقابل قهرمان لیگ دبل کنیم
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: سعی می‌کنیم قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر بندازیم و دوست داریم با بازی خوب پرسپولیس را شکست دهیم اما کار بسیار سختی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: جا دارد قبل از این‌که درباره بازی صحبت کنم از مسئولان بویژه فرماندار مسجدسلیمان و اعضای هیات مدیره که آمدند و باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان شدن تشکر کنم؛ یادی می‌کنم از هواداران خونگرم تیم‌مان که جایشان در ورزشگاه خالی است. این ورزشگاه در سال‌های گذشته پر از هوادار بوده و امیدوارم که ما را از پای گیرنده‌ها دعا کنند و قول می‌دهیم که بازی جوانمردانه نمایش بگذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: باید برای قهرمانی پرسپولیس تبریک بگویم چرا که این تیم در اصل قهرمان شده است و باید به هوادارانشان تبریک گفت؛ سعی می‌کنیم قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر بندازیم و دوست داریم با بازی خوب پرسپولیس را شکست دهیم اما کار بسیار سختی است؛ این تیم در دور برگشت با یحیی گل محمدی فراتر از انتظار بوده و نتایج خوبی را کسب کرده است و توانسته‌اند فاصله بسیار زیادی با تیم‌های دیگر ایجاد کردند و مطمئنا ما کار بسیار سختی پیش رو داریم.

,

سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین با اشاره به پیروزی تیمش در بازی رفت، گفت: ما تیمی هستیم که در آزادی توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم؛ امیدوارم با شکست دوباره پرسپولیس افتخار بزرگی به نام خودمان ثبت کنیم و تنها تیمی باشیم که قهرمان را رفت‌ و برگشت شکست می‌دهد. مطمئنا رقم زدن این دبل در پیروزی، کار آسانی نیست و پرسپولیس تیم قابل احترامی است.

,

تارتار درباره محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار فرداشب نیز گفت: میثم نقی زاده که یکی از خوب های این فصل نفت مسجدسلیمان بوده را در اختیار نداریم و در به دلیل فداکاری که در گذشته کرد و اخراج شد، محروم است ولی خوشبختانه مابقی بازیکنان‌مان را با شرایط خوبی در اختیار داریم.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه