اخبار داغ

وقتی سمبه اصلاح طلبان در کردستان دیگر زوری ندارد/مدیرکل مورد تایید وزیر صنایع دستی پاک سازی ها را آغاز کرد

وقتی سمبه اصلاح طلبان در کردستان دیگر زوری ندارد/مدیرکل مورد تایید وزیر صنایع دستی پاک سازی ها را آغاز کرد
مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری کردستان در یک اقدام تلافی جویانه و برای اثبات این مهم که اصلاح طلبان هیچ قدرتی ندارند در اولین گام اجرایی خود معاون صنایع دستی این اداره کل را که منتسب به یکی از احزاب اصلاح طلب بود کنار گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، جلسه معارفه سرپرست جدید معاونت صنایع دستی کردستان در سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

اسماعیل مریوانی در این جلسه به اهمیت توسعه بیش از پیش صنایع دستی برای توسعه اشتغال و رونق اقتصادی استان تاکید کرد.

,

وی افزود: صنایع دستی یکی از حوزه های تخصصی و اشتغالزا در استان است که خوشبختانه کارشناسان خبره خوبی نیز در این معاونت فعالیت دارند که امیدواریم سرپرست جدید این معاونت از تمامی ظرفیت ها بهره ببرد.

,

مریوانی تاکید کرد: از تمامی کارشناسان این معاونت انتظار می رود با فرهاد حامدی سرپرست جدید معاونت صنایع دستی همکاری داشته و تمام تلاش خود را برای جبران کاستی های بخش خصوصی فعال، انجام دهند.

,

وی در ادامه سخنان خود که نشانه هایی از نارضایتی از عملکرد خسرو قاضی زاده ( فرهنگی عضو حزب اعتماد ملی) که معاونت صنایع دستی این اداره کل را برعهده داشته اظهار کرد: ارتباط اصولی و بیشتر کارکنان صنایع دستی با صنعتگران و ارباب رجوع را مهم بوده و باید صنعتگران و ارباب رجوع یقین پیدا کنند که معاونت صنایع دستی حامی آنها است و برای رفع مشکلات آنها بصورت عملی تلاش می کند.» 

,

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان مشورت و همکاری در پیشبرد اهداف این معاونت را مهم برشمرد و گفت: فرهاد حامدی از نیروهای با سابقه، تلاشگر و دلسوز اداره کل است که انتظار می رود با همدلی و همکاری با کارکنان این معاونت و صنعتگران بخش خصوصی، صنایع دستی استان را به جایگاه اصلی خود برساند.

,

این اقدام مریوانی و حذف یکی از نیروهای اصلی ستاد روحانی در کردستان و از اصلاح طلبان غیر بومی که از استان کرمانشاه وارد کردستان شده و با رابطه های سیاسی و بدون پیشینه تخصصی مسئولیت معاونت تخصصی صنایع دستی کردستان را بر عهده گرفته بود نشان داد که مدیرکل میراث فرهنگی کردستان که سلسله مراتبی و از بدنه این نهاد رشد کرده است در برابر فشارهای سیاسی کم نمی آورد.

,

مریوانی با حذف معلم کرمانشاهی عضو حزب اعتماد ملی و جایگزین کردن آن با فرهاد حامدی از نیروهای متخصص کردستانی که پژوهش ها و امور تخصصی را در خصوص صنایع دستی و فرهنگ این استان انجام داده است به اصلاح طلبان و ستاد حسن روحانی نشان داد که سمبه آن ها در کردستان زوری ندارد و در ماه های آتی بدبیاری های بیشتری سر راهشان سبز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه