اخبار داغ

شکستن درب سفارت چین توسط مقامات آمریکایی!

شکستن درب سفارت چین توسط مقامات آمریکایی!
مقامات آمریکایی در کمتر از 1 ساعت پس از تخلیه سفارت چین که واشنگتن دستور بستن آن را در اوایل هفته جاری صادر کرده بود با شکستن درب، وارد مرکز دیپلماتیک سابق چین در تگزاس شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ مقامات آمریکایی در کمتر از 1 ساعت پس از تخلیه سفارت چین که واشنگتن دستور بستن آن را در اوایل هفته جاری صادر کرده بود با شکستن درب، وارد مرکز دیپلماتیک سابق چین در تگزاس شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گزارش روزنامه آمریکایی Houston Chronicle، برخی مقامات فدرال که احتمالا وابسته به وزارت امور خارجه بودند قبل از ساعت 5 عصر به وقت محلی و پس از 3 تلاش ناکام در 3 ورودی، با استفاده از ابزارهای قدرتمند با شکستن درب پشتی سفارتخانه چین وارد این مرکز شدند.

, Houston Chronicle,

این تلاش برای تصاحب که در فیلم های شبکه های اجتماعی پخش شد گروهی از مردان در خارج از کنسولگری را نشان می دهند که پس از عدم دسترسی به یکی از درب های آن به پشت ساختمان می روند. پلیس نیز در حین ورود مأموران به ساختمان در حال محافظت از اطراف این مرکز است.

,

چنین اقدام مشابهی توسط مقامات آمریکایی در پی اخراج ده ها دیپلمات و شهروند روس در سال 2018 با کنسولگری روسیه در سیاتل واشنگتن صورت گرفت.

,

دونالد ترامپ در هفته گذشته به منظور حفظ مالکیت معنوی آمریکا در برابر جاسوسی چین دستور تخلیه کنسولگری این کشور را طی 72 ساعت صادر کرد.

,

پکن نیز طی پاسخی ضروری، دستور تخلیه کنسولگری آمریکا در چنگدوی چین طی 72 ساعت را صادر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه