اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس:

تزریق اعتبار 81 میلیاردی به پل قدس/ پروژه های مشارکتی باعث توسعه شهر اردبیل می شود

تزریق اعتبار 81 میلیاردی به پل قدس/ پروژه های مشارکتی باعث توسعه شهر اردبیل می شود
صدیف بدری گفت: با تزریق اعتبار 45 میلیارد تخصیص یافته و اخذ 36 میلیارد مصوبه سفر ریاست جمهوری در آینده نزدیک انتظار ی رود پل قدس خرداد ماه سال 1400 افتتاح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: پل قدس یکی از پروزه های است که باید در اولویت کاری شهرداری اردبیل قرار گیرد با توجه به رئیس جمهور به اردبیل 36 میلیارد اعتبار برای این پروزه در نظر گرفته شده است که با توجه به پیگری های انجام شده قول اخذ این اعتبار قابل توجه را از رئیس سازمان برنامه بودجه گرفته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: اعتبار 45 میلیارد تومانی نیز اوایل سال جاری از طریق سازمان برنامه و بروجه اخذ شده است که می تواند کمک شایانی در پیشرفت کاری این پروزه داشته باشد.

,

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس گفت: با توجه به اعتبارات ملی یاد شده و تزریق اعتبارات داخلی انتظار می رود شهرداری اردبیل تا خرداد ماه 1400 پل قدس را آماده بهره بردای برای تسهیل تراقیک شهری کند.

,

وی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا شهرداری نیز متاثر از بهم ریختگی اوضاع اقتصادی ناشی از این ویروس شده اند که نمایندگان سعی دارند با جذب حداکثری اعتبارات ملی این خلاء ها را پر کنند.

,

بدری اظهار داشت: پروژه های مشارکتی همچون تیراژه و بازار مبل در رکود به سر می برند و باید در این وضعیت اقتصادی از سرمایه گذران برای تحرک چنین پروزه هایی حمایت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه