اخبار داغ

خسارت سیل به 170 واحد مسکونی و خسارت 24 میلیاردی به راه های کلاله

خسارت سیل به 170 واحد مسکونی و خسارت 24 میلیاردی به راه های کلاله
سیل اخیر به 170واحد مسکونی در شهرستان کلاله آسیب و باعث بروز خسارت 24 میلیارد تومانی به راه های این شهرستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، صبح امروز جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کلاله در خصوص آخرین وضعیت خسارت سیلاب اخیر ناشی از بارش باران، در فرمانداری کلاله برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

محمد ابراهیمی تودرواری سرپرست فرمانداری کلاله در این جلسه گفت: امور آب، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و شهرداری های کلاله و فراغی، تا پایان هفته در بازدید میدانی نسبت به شناسایی و بررسی مشکلات و آسیب های ناشی از ورودی آبِ بارش های شدید به شهرها و روستاها اقدام کرده و راهکارهایی برای پیشگیری از خسارتهای احتمالی را ارائه کنند.

,

قاسم دبوری رئیس راهداری کلاله نیز در این جلسه گفت: بارش شدید باران و سیلاب شهرستان به 91 کیلومتر راه و 82 دستگاه ابنیه فنی از 15 تا 50 درصد خسارت وارد کرد.

,

وی افزود: برآورد اولیه خسارت سیلاب در حوزه راه، 24 و نیم میلیارد تومان تعیین شده است.

,

رشیدیان رئیس بنیاد مسکن کلاله گفت: در حادثه سیلاب اخیر 20 منزل در روستاها نیاز به بازسازی دارد و 150 واحد مسکونی روستایی نیز باید تعمیر شوند.

,

در ادامه جلسه شهرداری ها، هلال احمر، مخابرات، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، آبفا و دیگر ادارت به ارائه گزارش مشکلات و خسارت در حوزه های کاری خود پرداختند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه