اخبار داغ

مدیر کل منابع طبیعی البرز مطرح کرد؛

90 هزار هکتار از اراضی البرز در انتظار طرح کاداستر

90 هزار هکتار از اراضی البرز در انتظار طرح کاداستر
حامد فرضی گفت: استان البرز 434 هزار هکتار از اراضی ملی البرز را در خود جای داده و از این آمار قریب به 90 هزار هکتار در انتظار اجرای طرح کاداستر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل منابع طبیعی البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه تا سال 1400 کلیه اراضی ملی استان مشمول اجرای طرح کاداستر می شوند، در جمع خبرنگاران گفت: طرح کاداستر تا کنون برای 135 هزار هکتار از اراضی البرز اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حامد فرضی افزود: استان البرز 434 هزار هکتار از اراضی ملی البرز را در خود جای داده و از این آمار قریب به 90 هزار هکتار در انتظار اجرای طرح کاداستر هستند و بر خلاف سال های گذشته که اسناد اراضی به صورت دفترچه بود در حال حاضر اسناد اراضی به صورت تک برگ صادر می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه روند اخذ سند ملی برای اراضی البرز به سرعت در حال انجام است، اظهار داشت: مهم ترین و اصولی ترین راهکار برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو و فرصت طلب دریافت سند مالکیت کاداستر برای این سرمایه های کشور است.
,
 
,
مدیر کل منابع طبیعی البرز در خاتمه اسناد تک برگ کاداستر را مزیتی برای تفکیک اراضی ملی و مستثنیات اشخاص دانست و تصریح کرد: حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری از سرمایه های کشور مهم ترین هدف کاداستر منابع طبیعی است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه