اخبار داغ

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی:

وزارت امور خارجه قاطع تر رفتار کند/ سکوت مجامع بین المللی تاثیری در روند حرکت نظام ندارد

وزارت امور خارجه قاطع تر رفتار کند/ سکوت مجامع بین المللی تاثیری در روند حرکت نظام ندارد
حسین پور با اشاره به اینکه موضع وزارت امور خارجه ایران درحادثه هواپیمایی ایران خوشایند و رضایت بخش نبود، گفت: وزارت خارجه باید در مقابل این اتفاقات قاطع تر و به هنگام تر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امان الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با تهدید هواپیمای ایران – بیروت در خاک سوریه با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه ایران در این زمینه نباید کمترین کندی را نشان دهد و باید بسیار قاطع و محکم بایستد، اظهار داشت: متاسفانه از این موارد بسیار بوده است، اما قابل پذیرش نیست که آمریکا در مقابل هر گستاخی که نسبت به ایران انجام دهد، توجیه بیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک,  ,

وی ادامه داد: باید دولتمردان به خصوص وزرات امور خارجه محکم و قاطع باشند تا کسی جرات تهدید های این چنینی را نداشته باشد.

,

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضع وزارت امور خارجه ایران در این حادثه خوشایند و رضایت بخش نبود، گفت: وزارت خارجه باید در مقابل این اتفاقات قاطع تر و به هنگام تر باشد.

,

حسین پور با بیان اینکه آمریکا جرات اقدام بزرگ و عملی بر علیه ایران را ندارد، گفت: آمریکا  روز به روز قدرت نظام جمهوری اسلانی ایران را شاهد است و با انجام این حرکات می خواهد عکس العمل ایران را دریافت کند، زیرا ایران اعلام کرده است که در مقابل کوچکترین تعرضات پاسخ هایی محکم و کوبنده خواهد گرفت.

,

وی با بیان اینکه سکوت مجامع بین المللی برای کشورعادی شده است، افزود: در تمامی حوادثی که رخ می دهد در صورتی که به نفع مجامع بین المللی نباشد، موضع نخواهند گرفت و سکوت می کنند.

,

حسین پور یادآور شد: سکوت مجامع بین المللی تاثیری در روند حرکت نظام و موضع گیری های ایران  تاثیری نخواهد داشت، چراکه کشور به این سکوت عادت کرده و اهمیتی به آن نمی دهد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه