اخبار داغ

مدیرکل بنیاد استان قزوین:

قزوین در عملیات مرصاد ۲۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد

قزوین در عملیات مرصاد ۲۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد
غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد استان قزوین عملیات مرصاد را نماد بصیرت و مقاومت مردم ایران برشمرد و گفت: استان قزوین در این عملیات افتخارآفرین، ۲۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد اظهار کرد: دشمنان بعثی که با حمایت کشورهای مختلف به ویژه امریکا و اسرائیل جنگ تحمیلی را علیه ایران آغاز کرده بودند، مجبور به پذیرش قطعنامه 598 شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی افزود: دشمنان بعد از پذیرش این قطعنامه با خیال واهی، تحلیل غلط منافقین و حامیان آنان از وضعیت و ظرفیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی و با استفاده از اصل غافلگیری بر ایران هجوم آوردند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: رزمندگان اسلام که همیشه در حراست از ارزش‌های اسلام و انقلاب پای صحنه بوده و هستند در برابر هجوم دشمنان با اتحاد و یکپارچگی یکدیگر ایستادند و مقاومت کردند.

,

حقایق‌پور تصریح کرد: در عملیات مرصاد آمادگی به موقع رزمندگان اسلام، حمایت و پشتیبانی مردم و هماهنگی مسئولان نظامی و غیرنظامی جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر بود و همین موجب شکست دشمنان و ناکامی توطئه‌های شوم آنها شد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه استان قزوین دو هزار و 908 شهید تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد: از این آمار 27 شهید این استان در عملیات غرورآفرین مرصاد به مقام شهادت نایل شدند که یادشان را گرامی و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها تجلیل می‌کنیم.

,

وی عملیات مرصاد را نماد بصیرت، مقاومت، آگاهی و هوشمندی مردم ایران برشمرد و عنوان کرد: باید قشرهای مختلف جامعه از این عملیات‌ها‌ که کشور ما با سخت‌ترین شرایط در برابر عراق به پیروزی رسیده است، درس بگیرند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پایان گفت: امروز نیز مردم ایران در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های اقتصادی قرار دارند ولی با اتحاد، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان ایستادند و توطئه‌های آنها را خنثی کرده و می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه