اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان لرستان:

آسمان خاورمیانه جولانگاه جنگنده‌های آمریکایی نیست/پاسخ قاطع ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی

آسمان خاورمیانه جولانگاه جنگنده‌های آمریکایی نیست/پاسخ قاطع ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی
کاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: آسمان خاورمیانه جولانگاه جنگنده های آمریکایی نیست و پاسخ متقابل ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی بازهم قاطعانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حمید رضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک با محکوم کردن اقدام حمله تحریک آمیز و خطرناک جنگنده های آمریکایی بر علیه هواپیمای مسافربری ایران اظهار داشت: زمان آتش بازی و تحرکات نمایشی جنگ طلبانه آمریکا در منطقه تمام شده است و خاورمیانه جولانگاه جنگنده های آمریکایی نیست که هر موقع دلشان بخواهد پرواز کنند و حریم هوایی کشورها را نقض نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: خروج آمریکایی ها از منطقه خواست همه ملت ها است و مجامع بین المللی هم باید به این خواسته ها توجه کنند زیرا رد پای آمریکا در هر منطقه جز خسران و شعله ور شدن جنگ چیزی به همراه ندارد.

,

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرکت جنگنده های آمریکا در ایجاد ترس و وحشت برای هواپیمای مسافربری ایران در آسمان بیروت نقض آشکار قوانین بین المللی است.

,

وی بیان کرد: وقتی ایران حرکتی در راستای اتحاد و دفاع از کیان خود در قبال توطئه های استکبار می کند بلافاصله آمریکا دست پاچه می شود و حرکتی انجام می دهد که قابل پذیرش نیست و باید مجامع بین المللی واکنش جدی نشان دهد.

,

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی حق ندارند بر علیه ملت ایران این حرکات غیر قانونی را انجام دهند گفت: ایران با قاطعیت از طریق مجامع بین المللی پیگیر این نقض حقوق بشر بر علیه مسافران هواپیمایی ماهان است و مجلس هم با قاطعیت این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه