اخبار داغ

آخرین وضعیت مادر صنایع نساجی ایران؛

عزل هیئت مدیره قبلی پلی اکریل توسط دستگاه قضایی/ رئیس هیئت اجرایی شرکت: دخالتی در بحث بورس و سهام شرکت نداریم

عزل هیئت مدیره قبلی پلی اکریل توسط دستگاه قضایی/ رئیس هیئت اجرایی شرکت: دخالتی در بحث بورس و سهام شرکت نداریم
رئیس هیئت اجرای شرکت پلی اکریل گفت: اخیر دستگاه قضایی هیئت مدیره قبلی را بنا به دلایلی عزل و از مداخله در شرکت پلی اکریل منع کرده است و با تصویب شورای تامین یک هیئت مدیره جدید منصوب کردند که این هئیت مدیره جدید فعالیت ها را دنبال می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شفیع پور در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به اوضاع شرکت پلی اکریل اظهار کرد: بر اساس قانون حمایت از صنایع، هیئت اجرایی فقط کارخانه های پلی اکریل و دی ام تی را اداره می کند و با خود شرکت پلی اکریل کاری ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
رئیس هیئت اجرایی شرکت پلی اکریل در خصوص بسته شدن نماد این شرکت در بورس گفت: شرکت پلی اکریل یک هئیت مدیره دارد که بورس و سهام و سایر شرکت ها را آن ها مدیریت می کنند و ما دخالتی در بحث بورس و باز و بسته شدن نمادها نداریم.
,
 
,
وی افزود: اخیرا دستگاه قضایی هیئت مدیره قبلی را بنا به دلایلی عزل و از مداخله در شرکت پلی اکریل منع کرده است و با تصویب شورای تامین یک هیئت مدیره جدید منصوب کردند که این هئیت مدیر جدید فعالیت ها را دنبال می کند.
,
 
,
شفیع پور در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی هیئت اجرای در شرکت پلی اکریل فعالیت دارد، بیان کرد: تا زمانی که هیئت مدیره اعلام آمادگی برای تحویل گرفتن کارخانه کنند، هیئت اجرایی حضور دارد؛ تحویل شرکت به هیئت مدیره چند شرط دارد که حفط نیرو و تولید یکی از آن هاست.
,
 
,
وی با بیان اینکه پرداخت کمک های تن خواه دولت و تسهیلات شروط دیگر تحویل دادن این شرکت به هیئت مدیره است، خاطر نشان کرد: تن خواه 20 میلیاردی دولت و تسهیلات بانک های ملی و صنعت و معدن، مواردی است که باید برگردانند.
,
 
,
رئیس هیئت اجرای شرکت پلی اکریل گفت: زمانی که هیئت اجرایی مشغول فعالیت شد، کارگران شرکت پلی اکریل حدود هفت تا  9 ماه معوقه داشتند و یک هزار و 200 نفر به بیمه بیکاری فرستاده شده بودند.
,
 
,
وی ادامه داد: اکنون کارگران به سر کار باز گشتند و حقوق خود را سر موعد دریافت می کنند و حدود سه ماه از معوقات آن ها را تاکنون پرداخت کردیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه