اخبار داغ

آغاز به کار لشکر وابستگان دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان

آغاز به کار لشکر وابستگان دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان
سردار مطهری گفت: سپاه ثارالله استان کرمان به دنبال این بود تشکلی که حاج قاسم راه اندازی کرده بود در قالب لشکری سازمان یافته با عنوان لشکر وابستگان دفاغع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به کار خود ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ لشکر وابستگان دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز عصر با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان و تعدادی از پیشکسوتان رسما آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در ابتدای این آیین سردار محمد مطهری فرمانده لشکر وابستگان دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم در زمان حیات خویش سالی چند نوبت رزمندگان دوران دفاع مقدس استان کرمان را جمع و با آنها صحبت می‌کرد  و  این کار باعث می‌شد ارتباط رزمندگان دوران دفاع مقدس با فرماندهان قطع نشود.

,

وی گفت: سپاه ثارالله به دنبال این بود تشکلی که حاج قاسم راه اندازی کرده بود در قالب لشکری سازمان یافته با عنوان لشکر وابستگان دفاع مقدس سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی به کار خود ادامه دهد.

,

فرمانده لشکر وابستگان دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: هدف از ایجاد این لشکر ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی، بحث گام دوم انقلاب و همچنین بحث خدمات رسانی مردم در استان و کمک به بحران های شهری و امنیتی که بوجود می آید می باشد.

,

سردار مطهری با بیان اینکه  8 ماموریت برای این لشکر مشخص شده است، عنوان کرد: در این لشکر سعی شده تا پیشکسوتان و  بازنشستگان سپاه را دور هم جمع کرده تا بتوان ماموریت های محوله را انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه