اخبار داغ

رئیس اداره بهداشت آمل خبر داد؛

وضعیت بحرانی کرونا در آمل با 420 بستری/تعطیلی شهر در حوزه اختیارات شهرستان و استان نیست

وضعیت بحرانی کرونا در آمل با 420 بستری/تعطیلی شهر در حوزه اختیارات شهرستان و استان نیست
فرامرز اکبری گفت: همچنان وضعیت شهرستان آمل همچنان قرمز است و بیش از 70 نفر از سیتم درمانی درگیر بیماری کرونا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز اکبری در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه وضعیت آمل فوق العاده قرمز است، گفت: متاسفانه همچنان وضعیت شهرستان همچنان قرمز است و بیش از 70 نفر از سیتم درمانی درگیر بیماری کرونا شدند.

وی با بیان اینکه بیش از420 بیمار کرونایی در بیمارستان های آمل بستری هستند، عنوان کرد: به دلیل پشت خط ماندن بیماران کرونایی، روند کاهشی نداشته ایم.

رئیس اداره بهداشت آمل ادامه داد: به علت پر شدن اورژانس بیمارستان تا ترخیص شدن برخی از بیماران، برای راحتی حال بیماران بصورت موقت آمبولانس اورژانس در بیمارستان قرار گرفت که چند ساعت بیشتر طول نکشید.

اکبری در خصوص تعطیل شدن آمل خاطرنشان کرد: تعطیلی بانک ها و بازار در حوزه اختیارات شهرستان و استان نیست و باید از ستاد ملی ابلاغ شود.

وی با تاکید اینکه تنها راه برای کاهش این بیماری رعایت اصول بهداشت همگانی است، خاطرنشان کرد: بلااستثنا در بیرون از منزل ماسک بزنند، در مکان های شلوغ حضور نداشته باشند و فاصله اجتماعی را حد المکان رعایت کنند.

به گزارش بلاغ، آمل از 11 تیرماه وضعیت قرمز گرفت و تا به امروز بیش از 2 هزار نفر در پنج بیمارستان این شهرستان بستری شدند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه