اخبار داغ

سخنگوی صنعت؛

پیامک های هشدار قطع برق مصرف را کاهش داد

پیامک های هشدار قطع برق مصرف را کاهش داد
مصطفی مشهدی رجبی گفت: یکی از شرکت های دانش بنیان با ارسال پیامک های هشدار قطعی برق به مشترکان موجب کاهش ۳۰۵ مگاواتی برق در تهران شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مشهدی رجبی سخنگوی صنعت برق گفت: شرکت برق با گرم شدن هوا تمهیدات لازم را بیش از گذشته به منظور تامین برق مشترکان فراهم کرده است و نیروگاه ها و شبکه های انتقال و توزیع برق نیز به حالت آماده باش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: سال گذشته برنامه ای مدون شد به نام 098 که طی پیاده سازی آن قطعی برق و خاموشی را به صفر رساندیم و به تعهدات خود عمل کردیم و در همین راستا برنامه 099 را نیز طراحی نمودیم که سعی می شود در سال 99 نیز قطعی برق نداشته باشیم.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: یکی از ارکان مهم و اجرایی این برنامه مدیریت مصرف است که با همکاری شرکت های کسب و کار نوین پیامک های هشدار مصرف برای مشترکان ارسال می شود.

وی توضیح داد: طبق آمار این شرکت 60 درصد از کنتورهای مصرف خانگی هوشمند و 40 درصد کنتورها مکانیکی هستند که 50 درصد از کنتورهای هوشمند را نیز مشترکان صنعتی و کشاورزی به خود اختصاص داده اند که پیامک های فوق به مشترکان کنتورهای دیجیتال ارسال می شود.

مشهدی رجبی افزود: تا سال گذشته ظرفیت اطلاع رسانی در خصوص وضعیت برق برای مصارف خانگی وجود نداشت و این در حالی است که بسیاری از کشورها با استفاده از ظرفیت رسانه ای تصویری خود همچون تلویزیون با استفاده از رنگ بندی مشترکان را در جریان شدت و ضعف مصرف در مناطق مختلف قرار می دهند.

وی خاطر نشان کرد: امسال با هشدار این شرکت ها بسیاری از مشترکان ما الگوی مصرف را رعایت کردند که در نظر است مشوق هایی را برای آنان در نظر گرفته شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

سخنگوی صنعت برق افزود یکی از شرکت های دانش بنیان با ارسال پیامک های هشدار قطعی برق به مشترکان موجب کاهش 305 مگاواتی برق در تهران شده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه