اخبار داغ

استاد دانشگاه شیراز:

ایران در برابر دشمنی آمریکا بدون لکنتِ زبان حق‌خواهی کند

ایران در برابر دشمنی آمریکا بدون لکنتِ زبان حق‌خواهی کند
دکتر حسینچاری گفت: کشور ما می بایست در برابر دشمنی آمریکا بدون لکنت زبان حق خواهی کنند،در میدان رزم سر نترس داشته باشند و در میدان دیپلماتیک هم هوشیار عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "شیرازه"، دکتر حسینچاری، استاد دانشگاه شیراز در حوزه علوم تربیتی و روانشناختی با اشاره به رفتار دور از انسانیت جنگنده های آمریکایی گفت: تبیین این داستان پیجیده نبوده و نیاز به نظر کارشناس فنی هم ندارد، چرا که این کشور برای به پا کردن آشوب و درگیری از هر راهی وارد شده و به هیچ وجه به اصول اخلاقی و هوانوردی هم اعتقادی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

وی افزود: تمامی این اقدامات خصمانه تنها یک پیام و معنا دارد و آن تعرض به مردم، اقتصاد است.آمریکا از همیشه تاکنون به دنبال ضربه و تهدید بوده و هست.لذا ضروریست که با روش های فنی و دیپلماتیک و از طریق مجامع بین المللی و دادگاه لاهه این اقدام وحشیانه اطلاع رسانی و آگاه سازی شود.

,

حسینچاری گفت:این دو باید در جهان امروز کاملا بی طرف و مستقل عمل نمایند و این سوال را برای حداقل مسئولان دیپلماتیک کشوری مطرح کنند که چرا این کشورها از هر شیوه ای برای ضربه زدن استفاده می کنند؟

,

وی تاکید کرد:در حل و فصل این مشکل اقدامات بین المللی ضرورت داشته و وزارت امور خارجه نیز باید به خوبی عمل نماید؛ اما با این وجود این ها همه داستان نیست. لذا می بایست که کشور ما و مسئولین بالادستی بدون لکنت زبان حق خواهی کنند و در میدان رزم سر نترس داشته باشند و در میدان دیپلماتیک هم هوشیار عمل کنند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه