اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی:

تولید روزانه ۲۵۰ هزار ماسک در استان مرکزی /قیمت بیش از ۱۵۰۰ تومان برای ماسک در اراک تخلف است

تولید روزانه ۲۵۰ هزار ماسک در استان مرکزی /قیمت بیش از ۱۵۰۰ تومان برای ماسک در اراک تخلف است
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با اشاره به اینکه ۲۰ واحد کارگاه برای تولید ماسک توسط اتاق اصناف استان سازماندهی شده اند،گفت: این کارگاه ها روزانه بیش از ۲۵۰ هزار ماسک و ماهیانه بیش از ۸ میلیون ماسک تولید و روانه بازار می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی، در گفتگو با  دیار آفتاب؛ گفت: بعد از تأکیدات سازمان جهانی بهداشت و دستور ریاست جمهور مبنی بر الزام استفاده از ماسک، واحدهای تولید ماسک توسط اتاق اصناف استان سازماندهی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, :,

زند اظهار کرد: با همکاری بسیج اصناف ۲۰ واحد کارگاهی در این خصوص آماده به کار شده اند. این واحدها روزانه بیش از ۲۵۰ هزار ماسک و ماهیانه بیش از ۸ میلیون ماسک تولید و روانه بازار می کنند.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی اظهار داشت: ماسک های سه لایه کارگاهی با قیمت مصوب یک هزار و ۵۰۰ تومان باید در بازار عرضه شود و تولیدکنندگان و فروشنگان موظف به در اختیار قرار دادن ماسک به قیمت مصوب برای مردم می باشند.

,

وی با اشاره به تخلفاتی که امکان دارد در عرضه ماسک وجود داشته باشد،افزود: مردم در صورت مشاهده کم فروشی و یا گران فروشی می توانند از طریق پل های ارتباطی ۳۸۲۰ گزارشات خود را برای ناظرین اتاق اصناف ارسال کنند.

,

زند بیان کرد: بررسی های دقیق نشان می دهد در سطح شهر اراک کمبود ماسک وجود ندارد و ماسک به راحتی در اختیار مردم قرار می گیرد و البته تعدادی بسیار اندک عرضه کننده هم امکان دارد وجود داشته باشند و مردم باید این تخلفات را به ما گزارش دهند.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: سود و مواد اولیه به راحتی در اختیار کلیه تولید کنندگان ماسک قرار گرفته است و همه آنها موظف هستند به قیمت مصوب آنها را عرضه کنند و در اختیار مردم قرار دهند و سود بیشتر از قیمت مصوب اجحاف در حق مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه