اخبار داغ

بازیکن برتر بسکتبال بانوان ایران؛

قهرمانی دوباره و لژیونر شدن دو هدف برترین بسکتبالیست ایران/ اسماعیلی زاده: هر کجا می رویم، مشکلات مالی زودتر از ما آنجاست

قهرمانی دوباره  و لژیونر شدن دو هدف برترین بسکتبالیست ایران/ اسماعیلی زاده: هر کجا می رویم، مشکلات مالی زودتر از ما آنجاست
بازیکن تم ملی بسکتبال بانون گفت: در اصفهان مهمترین مشکل رشته بسکتبال مشکل مالی است، چرا که ما همیشه هر کجا که می رویم مشکل مالی زودتر از ما آنجاست و این در شرایط اقتصادی کنونی کار را بسیار سخت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا معصومه اسماعیلی زاده در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: شرایطی که بعد از شیوع کرونا بوجود آمده است، شرایط سخت و برای همه نیز یکسان است و ورزشکار و غیر ورزشکار هم نمی شناسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ,

بازیکن تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: در این مدت تا جایی که شرایط مهیا بود و سلامتی به خطر نمی افتاد، سعی  کردم تمریناتم را ادامه دهم که البته بیشتر این تمرینات عمومی بود، چرا که تمرینات تخصصی در سالن امکان داشت؛ با تمریناتی که انجام دادم، سعی کردم استقامت بدنم پایین نیاید و عضلاتم تحلیل نرود.

,

وی با بیان اینکه بیشتر تمرینات را در منزل و در فضای باز انجام داده است، گفت: تمرینات را انفرادی دنبا کردم، اما به هر حال نمی توانم بگویم آمادگی کامل و عالی دارم، اما تا جایی که توانستم و شرایط مهیا بود سعی کردم با تمرینات محدود و ساده، آمادگی را تا حد خوبی نگه دارم و بدنم کمترین افت را داشته باشد.

,

اسماعیلی زاده بیان کرد: در حال حاضر چیزی در مورد برگزاری لیگ مشخص نیست و تا کنون من اصلا نمی دانم بازی ها برگزار می شود و از باشگاه هم خبری نیست و اصلاً نمی دانم باشگاه نامی نو که دو سال اسپانسر بوده امسال نیز می خواهد اسپانسر باشد و یا خیر.

,

*هر کجا می رویم، مشکلات مالی زودتر از ما آنجاست

, *هر کجا می رویم، مشکلات مالی زودتر از ما آنجاست, *هر کجا می رویم، مشکلات مالی زودتر از ما آنجاست,

بهترین بازیکن بسکتبال کشور در سال های 96 و 97 ادامه داد: در اصفهان مهمترین مشکل رشته بسکتبال مشکل مالی است، چرا که ما همیشه هر کجا که می رویم مشکل مالی زودتر از ما آنجاست و این در شرایط اقتصادی کنونی کار را بسیار سخت می کند.

,

معصومه اسماعیلی زاده عنوان کرد: از همان بچه گی که من بسکتبال را شروع کردم یک خانه بسکتبال در اصفهان داشتیم، که فکر می کنم 25 تا 30 سال از عمر آن می گذرد و  در حال حاضر این خانه بسکتبال شکل و شمایل نداشته و همچنین زمینش هم کیفیت مناسبی ندارد، که امیدوارم این سالن درست شود و یا یک سالن جدید برای بسکتبال احداث شود، چرا که این سالن مناسب نیست و جوابگوی نیاز بسکتبال اصفهان هم نیست و از طرفی سالن های کمی هم در اصفهان برا بسکتبال داریم؛ امیدورام روزی بتوانیم سالن درخور بسکتبال اصفهان  داشته باشیم.

,

این بازیکن تیم ملی در مورد قرارداهای بازیکنان بانوی بسکتبال گفت: رقم قرارداد بازیکنان خانم بسکتبال بسیار ناچیز است و حتی خجالت می کشم آن را بیان کنم و عشق و علاقه تا الان باعث شده که من ادامه دهم و هیچوقت یا خیلی کم پیش آمده که من از لحاظ مالی بخواهم به بسکتبال نگاه کنم.

,

*بسکتبالیست های بانو باید شغل دومی برای درآمد داشته باشند

, *بسکتبالیست های بانو باید شغل دومی برای درآمد داشته باشند, *بسکتبالیست های بانو باید شغل دومی برای درآمد داشته باشند,

 

,

اسماعیلی زاده با بیان اینکه  همیشه باید بانوان بسکتبالیست  برای درآمد خود شغل دیگری در کنار بسکتبال داشته باشند. بیان کرد: این وضعیت برای من در حالی است که من با توجه به اینکه در تیم ملی بازی کردم شرایط بهتری نسبت به بازیکنان دیگر دارم، اما اگر بخواهم مقایسه کنم واقعا از نظر اعداد و  ارقام قراردادهای ما خوب نیست.

,

معصومه اسماعیلی زاده عنوان کرد: در چند سال اخیر برای زنده نگه داشتن نام بسکتبال اصفهان در بانوان و آقایان  تیم های دادیم  ولی بودجه ای درست و حسابی و به اندازه برای این تیم ها  اختصاص نمی دهیم؛ اما انتظار داریم نتیجه بگیرند که امیذوارم شرایط مالی بهتر شود و بسکتبال اصفهان که روزی در بانون و آقایان قهرمان ایران بود دوباره به آن روزهای گذشته برگردیم

,

*دوست دارم یکبار دیگر با تیم اصفهان قهرمان ایران شوم

, *دوست دارم یکبار دیگر با تیم اصفهان قهرمان ایران شوم, *دوست دارم یکبار دیگر با تیم اصفهان قهرمان ایران شوم,

 

,

وی افزود: من همیشه می خواستم بهترین بازیکن ایران بشوم که خدا رو شکر دو سال در سال های 96 و 97 اینم اتفاق افتاد و به این هدف رسیدم و مقام های اولی  در ایران با تیم سپاهان اتفاق افتاد که البته دوست دارم دوباره این اتفاق بیفتد و با یک تیم اصفهانی یک قهرمانی را داشته باشم و امیدوارم در تیم نامی نو این شرایط ایجاد شود

,

بازیکن تیم ملی اذعان کرد: دوست دارم لژیونر شوم و تلاش می کردم که این شرایط اتفاق بیفتد که البته با شیوع کرونا وقفه ای ایجاد شد و نمی دانم چه می شود و  البته می خواهم  با تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی به میدان بروم و مقام کسب کنیم و حتی در المپیک نیز به میدان برویم

,

*مردم مواظب سلامتی خود و دیگران باشند

, *مردم مواظب سلامتی خود و دیگران باشند, *مردم مواظب سلامتی خود و دیگران باشند,

این ورزشکار که همیشه در طرح های و کارهای خیر و کمک به مردم پیش قدم بوده در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: از مردم می خواهم که توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که سلامتی همیشه حرف اول را می زند.

,

اسماعیلی زاده بیان کرد: مشخص نیست این بیماری تا چه زمانی ادامه داشته باشد بنابراین باید مردم نکات بهداشتی را جدی بگیرند و  مواظب سلامتی خود و دیگران باشند و امیدوارم بتو انیم با رعایت نکاتن بهداشتی این شراط را پشت سر بگذاریم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه