اخبار داغ

اصفهانی ها به پیشگام در پویش های صرفه جویی در مصرف برق؛

مربی تئاتر اصفهانی به پویش «#به‎_وقت_‎روشنایی» پیوست

مربی تئاتر اصفهانی به پویش «#به‎_وقت_‎روشنایی» پیوست
مربی تئاتر و فعال حوزه هنر گفت: از پویش « #به‎وقت‎روشنایی » حمایت می کنم و ضمن دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش، درخواست داریم که تا در ساعات اوج مصرف ، در مصرف برق صرفه جویی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منیژه کتابچی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با حمایت از پویش « #به‎_وقت‎_روشنایی » اظهار کرد: از این پویش حمایت می کنم و با دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش، درخواست داریم که تا در ساعات اوج مصرف ، در مصرف برق صرفه جویی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مربی تئاتر و فعال حوزه هنر گفت: با توجه اوج گرمای هوا در برخی از شهرهای کشور از مردم می خواهیم که در مصرف برق صرفه جویی کنند.
,
 
,
وی در خصوص آسیب های کرونا به حوزه فرهنگ هم خاطرنشان کرد: مجموعه های فرهنگی بیشترین آسیب را از کرونا دیدند، اکنون پس از محدودیت ها، تعداد زیادی از مشاغل بازگشایی شدند اما مجموعه های فرهنگی دچار ضرر شدند.
,
 
,
کتابچی بیان کرد: قبل از کرونا برنامه ریزی و اجرا و آموزش برنامه های فرهنگی هنری از قبیل صنایع دستی و تئاتر داشتیم که متاسفانه با شیوع کرونا در کشور و در استان به کلی تعطیل شد.
,
 
,
وی افزود: برنامه ریزی کرده بودیم که در این ایام فیلم کوتاه بسازیم اما با شرایط فعلی این کار ممکن نیست.
,
 
,
این فعال هنری تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه، آموزش های صنایع دستی و تئاتر و مسابقات فرهنگی و هنری را در فضای مجازی برگزاری می کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه