اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

هیچ توضیحی برای تجاوز جنگنده های‌امریکایی قابل‌قبول نیست/ حنای امریکا رنگی ندارد/وزارت خارجه مظهر خشم‌مقدس ملت باشد

هیچ توضیحی برای تجاوز جنگنده های‌امریکایی قابل‌قبول نیست/ حنای امریکا رنگی ندارد/وزارت خارجه مظهر خشم‌مقدس ملت باشد
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت امورخارجه به وظیفه قانونی خود در محکومیت واحقاق حق نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی آستین همت بالا بزند و مظهر خشم مقدس ملت عزیز ایران در مواجه با این پدیده های شوم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گلستان ما؛ غلامرضا منتظری درگفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری پیرامون حادثه جنگنده های امریکایی و مزاحمت برای هواپیمایی ایران در حریم هوایی سوریه اظهار کرد:  جبهه ی استکبارهمیشه تلاش میکند که حیات خودش را به دیگران نشان دهد اما در یک تحلیل واقعی ایالات متحده ی امریکا به تعبیر مقام معظم رهبری روز شمار افول و انحطاط خودش رابه نظاره نسشته است، اما نمی خواهد زبان به اعتراف بگشاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی افزود:  هراز گاهی دشمنان ما به شکل های مختلف میخواهند خصومت و دشمنی خود را  نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دهند اتفاقا این موید این است که انقلاب ایران زنده، پویا و تاثیر گذار است اگر ما تاثیر گذار نبودیم این همه دشمن نداشتیم.

,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جامعه جهانی با دیدن این صحنه ها و رخ دادهای نامبارک و غیر انسانی رفته رفته ضریب باورش نسبت به اینکه ایالات متحده ی امریکا که حقوق بشر فقط لق لقه ی زبانشان است ، بیشتر می شود و بنظر می رسد؛ شیوع پذیری باور جامعه ی جهانی و به ویژه اندیشه های منصف بیشتر خواهد شد.

,

وی با اشاره به سپر قراردادن یک هواپیمای مسافربری با هواپیمای نظامی و جنگی، بیان کرد:  امروز هیچ انسان مطلع و آگاهی از امریکا این بهانه های واهی که "ما تردید داشتیم این هواپیما چیست؟"با توجه به تکنولوژی پیشرفته ی دانش و فناوری ، نمی پذیرد. امریکا  ازمدعیان تراز اول این عرصه در صنایع نظامی است این فریبی بیش نیست و اتفاقا با این کار د ماهیت منافق گونه خود را برای مردم بیشتر آشکار میکنند.

,

خدشه دار کردن پیوند مستحکم بین جمهوری اسلامی ایران و جبهه ی مقاومت

, خدشه دار کردن پیوند مستحکم بین جمهوری اسلامی ایران و جبهه ی مقاومت , خدشه دار کردن پیوند مستحکم بین جمهوری اسلامی ایران و جبهه ی مقاومت ,

منتظری  خاطرنشان کرد: امریکا درحقیقت میخواهد دوباره پرچم تهدید را بالا بیاورد و جمهوری اسلامی ایران را برای ادامه ی مسیر حق خودش با مشکلاتی مواجه کند اما این نه اولین بار نیست که تهدید میکند وهواپیمای غیر نظامی را چندین بار در اب های خلیج فارس تهدید کرد و چقدر جمعیت مظلوم و بی دفاعی را روی اسمان نشانه گرفتند و با همان بهانه ها را دارند. قطعا حنایشان رنگی ندارد وهر چقدر دشمنی های خودشان را به اشکال مختلف افزایش بدهند میزان استقامت و پایداری و دفاع ما از هر مسیر عزت بخش اسلامی بیشتر خواهد شد.

,

وی خدشه دار کردن پیوند مستحکم بین جمهوری اسلامی ایران و جبهه ی مقاومت را هدف دیگر این مجموعه دانست و متذکرشد:  این کار جدیدی نیست توسط رژیم سهیونیستی  همین شیوه سال پیش تکرار شد که بتوانند به این اختلافات دامن بزنند. آنها که سوریه و لبنان مرکز اوج جبهه ی مقاومت هسن و ارتباط وسیع با جمهوری اسلامی ایران  دارندو میخواستند در حقیقت پدافند هوایی سوریه را دچار تردید کنند تا هواپیمای ایران توسط پدافند جبهه ی مقاومت ساقط شود و زمینه ی اختلافات بین یک مجموعه ی قوی و مستحکم بشود اما به تعبیر ایات شریف قرٱن انها هر چه مکر و توطئه بکنند خداوند مکر را به خودشان باز می گرداند وهر چه جلوتر میرویم نشانه های خودش رادر دفاع از جبهه ی حق به جهانیان بیشتر نشان میدهند.

,

منتظری اضافه کرد: در واقعه ی برجام برخی نیروهای داخلی باورشان  نمی شد که امریکا قابل اعتماد نیست اما وقتی برجام شکل گرفت و ایالات متحده امریکا  در زمره نخستین کسانی بود که عهدنامه را  نادیده گرفت  و عقب نشینی کرد پشت صحنه  واقعی ایالات متحده آشکار شد  این تکمیل کننده بی اعتمادی در جای جای جهان بویژه در منطقه و محور مقاومت است.

,

مجلس انقلابی و ولایی بدون شک بی تفاوت نخواهد نشست

, مجلس انقلابی و ولایی بدون شک بی تفاوت نخواهد نشست, مجلس انقلابی و ولایی بدون شک بی تفاوت نخواهد نشست,

وی خاطرنشان کرد: مجلس ما بعنوان مجلس انقلابی و ولایی بدون شک بی تفاوت نخواهد نشست و کمیسیون امنیت ملی مجلس که طلایه دار این موضع گیری هاست قطعا کارش را بخوبی انجام خواهد داد.

,

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از حوزه دیپلماسی خودمان با محوریت وزارت امورخارجه انتظار داریم ابعاد این ماجرا را بیشتر برای مردم توضیح دهند و به وظیفه قانونی خود در محکومیت واحقاق حق نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی آستین همت را بیش از گذشته بالا بزنند و مظهر خشم مقدس ملت عزیز ایران  در مواجه با این پدیده های شوم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه