اخبار داغ

معاون بهزیستی لرستان:

۸۰۰ میلیون تومان ودیعه بلاعوض مسکن به مددجویان بهزیستی پرداخت شد

۸۰۰ میلیون تومان ودیعه بلاعوض مسکن به مددجویان بهزیستی پرداخت شد
وفایی، معاون بهزیستی لرستان گفت: 800 میلیون تومان ودیعه بلاعوض مسکن به خانوارهای مستاجر که تحت پوشش بهزیستی هستند پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا وفایی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: با شیوع کرونا و مشکلاتی که برای برخی از خانواده ها ایجاد شد، بهزیستی اقدام به پرداخت ودیعه بلاعوض مسکن به افراد تحت پوشش کرد که در این راستا ۱۵۱ خانوار در استان شناسایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن بلاعوض افزود: به هر یک از خانوارهای تحت پوشش در مرکز استان شش میلیون تومان و به خانوارهای شهرستانی چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت شد.

,

معاون بهزیستی لرستان تصریح کرد: همچنین وام ودیعه مسکن به صورت پنج ساله برای افراد تحت پوشش در نظر گرفته شد که در این راستا ۱۰۰ خانوار شناسایی شدند و به هر خانوار ۲۰ میلیون تسهیلات پرداخت شده که این تسهیلات برای مستاجران تحت پوشش کم درآمد در نظر گرفته شده است.

,

وفایی از افزایش کمک بلاعوض مسکن به خانواده های دارای دو معلول خبر داد و گفت: تاکنون کمک بلاعوض به خانواده های دو معلول شهری ۶۰ میلیون تومان بوده که این رقم به ۱۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

,

وی بیان کرد: تاکنون ۴۳۵ خانواده دارای دو معلول فاقد مسکن در استان لرستان با اقدامات، برنامه و تسهیلات مورد نیاز صاحب مسکن شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه