اخبار داغ

لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق؛

«آقا رشید» به پویش #به_وقت_روشنایی پیوست

«آقا رشید» به پویش #به_وقت_روشنایی پیوست
هنرمند نقش آقا رشید هم به پویش #به_وقت_روشنایی برای تشویق مردم به صرفه جویی در مصرف برق پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ گرم شدن هوا از طرفی و سبک زندگی جدید در اثر شیوع ویروس کرونا که منجر به افزایش مصرف برق شده است نیز از طرف دیگر موجب مواجه شدن کشور با خطر کمبود برق شده است که در صورت عدم کنترل اوضاع و ادامه این روند به خاموشی‌های گسترده منجر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

به همین منظور پویش #به_وقت_روشنایی برای تشویق و ترغیب مردم به صرفه جویی در مصرف برق راه اندازی شده است تا توجه مردم را به این مسأله جلب کند. شخصیت‌ها، ورزشکاران و هنرمندان بسیاری به این پویش پیوسته‌اند.

,

امروز قدرت اله ایزدی، طنزپرداز و بازیگر شخصیت معروف «آقا رشید» نیز در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز به این پویش پیوست و از مردم دعوت کرد با صرفه جویی در مصرف برق از خاموشی‌های ناخواسته جلوگیری کنند.

,

گفته می‌شود تنها روزانه با خاموش کردن کولر منزل و محل کار به مدت 15 دقیقه می توان به نقطه مطلوب در مصرف برق رسید و از کمبود برق جلوگیری کرد. علاوه بر این می‌توان با به حداقل رساندن مصرف برق در زمان پیک مصرف یعنی ساعت 12 تا 16 روز مثلا با روشن نکردن وسایل برقی پرمصرف مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اتو، سشوار، جاروبرقی، چرخ گوشت و غیره برای پیشگیری از کمبود برق و مواجه شدن با قطعی همکاری کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه