اخبار داغ

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

ماهانه ۴۰۰ میلیون تومان کمک هزینه درمان به بیماران خاص لرستانی پرداخت می‌شود

ماهانه ۴۰۰ میلیون تومان کمک هزینه درمان به بیماران خاص لرستانی پرداخت می‌شود
اسدبیگی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ماهانه بین 300 تا 400 میلیون تومان کمک هزینه درمان به بیماران خاص لرستانی پرداخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن اسدبیگی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در استان لرستان دو هزار و ۱۸۸ بیمار خاص وجود دارد که داروهای این بیماران از طریق داروخانه های خاص و منتخب در دسترس بیماران قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: داروهای برخی از بیماران هم به صورت سهمیه ای است و از طریق پرونده تامین می شود و هزینه درمان برخی از بیماران را بیمه پرداخت می کند و رایگان است.

,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: تعدادی از بیماران خاص خودشان هزینه داروها را پرداخت می کنند و ما از طریق کمک هزینه دارویی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد و در برخی از موارد تا ۷۰ درصد کمک هزینه پرداخت می کنیم.

,

اسدبیگی با اشاره به این که انجمن ها از بیماران خاص نیز حمایت می کنند گفت: بیماران خاص انجمن هایی دارند که از طریق این انجمن ها حمایت های لازم صورت می گیرد.

,

وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا، با انجمن های بیماران خاص در استان هماهنگی هایی انجام شد تا آموزش های مورد نیاز را در راستای جلوگیری از شیوع کرونا به بیماران ارائه دهند که علاوه بر ارائه آموزش ها، اقلام و پک های بهداشتی به بیماران خاص داده شد.

,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: هر ماه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان به بیماران کمک هزینه دارویی پرداخت خواهد شد تا بخشی از مشکلات بیماران برای تامین داروهایشان برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه