اخبار داغ

مدیر کل روابط عمومی شهرداری اصفهان مطرح کرد؛

ظرفیت عظیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای پیشبرد اهداف تبلیغی/ ویژه برنامه شهرداری به مناسبت عید غدیر در کوه صفه

ظرفیت عظیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای پیشبرد اهداف تبلیغی/ ویژه برنامه شهرداری به مناسبت عید غدیر در کوه صفه
مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات بین الملل شهرداری اصفهان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجموعه ظرفیتی است که با انگیزه های فردی و حمایت های سازمان های دولتی و غیر دولتی در حال پیش برد اهداف خود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان حجتی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در رابطه با مجموعه اقدامات شهرداری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس این شورا اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همانطور که در نامگذاری آن مطرح شده است یک کار شورایی بوده و ظرفیت مناسبی در سطح کشور دارد؛ سازمان های مختلفی در کشور با ظرفیت ها و اهداف و وظایف مختلفی در کشور وجود دارد که وقتی در قالب یک شورا در کنار یکدیگر جمع شوند ظرفیت خوبی ایجاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات بین الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه فعالیتی که مانند تبلیغات اسلامی که وظیفه عمومی همه است در فضای غیرسازمانی با یک حس همدلی بهتر پیش می رود، عنوان کرد: در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در طول سال ها با حضور  جعفر عسگری، زحمات زیادی کشیده شد تا این شورا شکل گیرد و پس از بازنشستگی وی و حضور محمد علی احمدی با انرژی و انگیزه ای که وجود داشت تغییرات خوبی ایجاد شد و این شورا در فضای خوبی پیش می رود.

,

وی با اشاره به اقدامات اخیر این شورا در اصفهان، گفت: جعفر عسگری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را به خوبی برگزار کرد و سال گذشته با شهادت سردار سلیمانی مجموعه برنامه هایی توسط اعضای شورا پیگیری شد که خروجی خوبی به همراه داشت.

,

حجتی با تاکید بر اینکه این شورا مجموعه ظرفیتی است که با انگیزه های فردی و حمایت های سازمان های دولتی و غیر دولتی در حال پیش برد اهداف خود است، تصریح کرد: فعالیت سازمان های غیردولتی هم در این زمینه زیاد است و شورا می تواند پیوند دهنده خوبی بین همه کنشگران و بازیگران این عرصه باشد.

,

این مسئول شهری در رابطه با اقدامات شهرداری اصفهان به عنوان یکی از اعضای این شورا، اظهار کرد: شهرداری در حوزه های مختلف با شورا همکاری دارد و در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی اقداماتی در سطح شهر انجام می دهد.

,

وی با اشاره به اقدامات تیم معاونت خدمات شهری در نصب پرچم های اعیاد، عزادارای ها و مناسبت های مختلف در سطح شهر و تغییر چهره اصفهان به مناسبت های مختلف، عنوان کرد: معاونت ارتباط و فرهنگی شهرداری اصفهان در زمینه فضاسازی تبلیغاتی از جمله نصب انواع بنرها فعالیت می کنند و سازمان فرهنگی همچنین در زمینه رویدادها نیز فعالیت های مهمی دارد.

,

حجتی ادامه داد: برای نمونه سال گذشته به مناسبت عید غدیر برنامه بزرگ و ویژه ای با عنوان «خبر بزرگ» برگزار شد، امسال هم به دلیل محدودیت ها در اجتماعات، سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان یک برنامه ویژه با استفاده از عناصر مختلف از قبیل نور در کوه صفه اجرا خواهد کرد.

,

مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات بین الملل شهرداری اصفهان بیان کرد: خود شهرداری هم به مناسبت عید غدیر در نظر دارد، 80 دستگاه اتوبوس جدید را وارد خطوط کند و در خدمت مردم قرار می گیرد.

,

وی با بیان اینکه شهرداری مناطق مختلف همیشه همراه و همگام شورای شهر بوده است، گفت: در گلستان شهدا همکاری خوبی ما با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داریم و تاکنون موارد مورد نظر در بستر همکاری خوب به پیش رفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه